Hej
Hvis i går ind på siden www.silkejob.dk kan i se at jeg bruger stiplede linier til at adskille menuen, fra indholdet, samt til at adskille indholdet fra bunden.
Hvis man åbner siden i IE er de stiplede linier i bunden, men hvis man åbner i Firefox, så er de stiplede linier i toppen...
Koden ser sådan her ud
<td valign="top" class="txt" style="background-image: url('LineX.gif'); background-repeat: repeat-x; background-position-y: bottom">
Jeg har fundet ud af at hvis man fjerne det sidste i koden, altså
repeat-x; background-position-y: bottom
så viser den siden på samme måde i IE som i firefox. Så står de begge i toppen. Men når man sætter den linie ind igen, så virker det i IE, men ikke i Firefox..
Så mit spørgsmål går altså ud på, om der er nogen der kan sige hvorfor denne linie virker i IE men ikke i firefox??? Og hvad kan jeg gøre ved det?
repeat-x; background-position-y: bottom
[Redigeret d. 02/06-05 15:27:45 af Morten B. Olsen]
Nu skal jeg ikke sige jeg ved det med 100% garanti, men kan det ikke være fordi at background-position-y er en IE specifik commando? Dem er der flere af.. Er det valid CSS?
Men kan ikk lige se hvad det kunne være alternativet var, da det er en baggrund. Ellers ville jeg bruge Vertical-align eller hvad den hedder..
Mvh