ftp programmer

Tags:    diverse

Nogen der kender, nogen freeware ftp programmer?
Sidder og skal skifte til Linux, og derved os til firefox. Problemet er at jeg er vandt til at logge på ftp vie IE, men da firefox ikke understøtter det, skal jeg bruge noget andet.

Har ikke lyst til at invistere i et ftp program eller noget. Freeware frem for alt

ChristofferB
christoffer@raiser.dk

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Sidder og skal skifte til Linux, og derved os til firefox. Problemet er at jeg er vandt til at logge på ftp vie IE, men da firefox ikke understøtter det, skal jeg bruge noget andet.

Har ikke lyst til at invistere i et ftp program eller noget. Freeware frem for alt

ChristofferB
christoffer@raiser.dk

Jeg bruger gftp, og det synes jeg virker fint:) Jeg bruger ubuntu, og man kan i ubuntu bare gå ind i System -> Administration -> Synaptic, og så prøv at søge på ftp.

Hilsen Mathias

Der er en udvidelse til Firefox, der kan benytte FTP, "fireFTP", men jeg er ikke sikker på, om den er multiplatforms tilgængelig.

1101110100010110000101000001

Killers don't end up in jail - they end up on a high-score!

ChristofferB
christoffer@raiser.dk

Jeg bruger gftp, og det synes jeg virker fint:) Jeg bruger ubuntu, og man kan i ubuntu bare gå ind i System -> Administration -> Synaptic, og så prøv at søge på ftp.

Hilsen Mathias

Kan du give link til hvor man kan downloade eller?

ChristofferB
christoffer@raiser.dk

Der er en udvidelse til Firefox, der kan benytte FTP, "fireFTP", men jeg er ikke sikker på, om den er multiplatforms tilgængelig.

Ok, kan man få dat i den?

ChristofferB
christoffer@raiser.dk

Som sagt er det en udvidelse. Derfor skal du bare hente den via Mozilla's side, ligesom med alle andre moduler. Du navigerer bare til Funktioner->Udvidelsesmoduler->Hent flere udvidelsesmoduler og finder det rigtige modul, hvorefter du installerer det.

Som sagt er det en udvidelse. Derfor skal du bare hente den via Mozilla's side, ligesom med alle andre moduler. Du navigerer bare til Funktioner->Udvidelsesmoduler->Hent flere udvidelsesmoduler og finder det rigtige modul, hvorefter du installerer det.

Tak for det

ChristofferB
christoffer@raiser.dk

Tak for det

ChristofferB
christoffer@raiser.dk

Ikke for at disse den FTP der.. men den addon FTP til firefox gjorde at jeg da jeg uploadede en hjemmeside fik fejlen:

fejl i linie 80 der er et { eller sådan noget.. gik ind og fandt linie 80 og det var en tom linie.. og sådan var det med alle sider jeg uploadede.. Sider der før virkede blev fucked..

Men det kan jo bare være mit der er gået i stykker.. (skiftede til et andet ftp og så virkede det hele igen)

Bare en kommentar fra mig af omkring det

Mvh
Lasse

t