Hvordan laver man det her..??

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hvordan laver man noget ligsom det her.
http://www.eidosinteractive.com/gss/legacy/hitman_bm/main.html

Og hvis i spørger så jo jeg er Hitman fan hehe.
Selvfølglig enlig hvem er ik det.
Det er jo dansk lavede. ;)

19 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan man laver det i javascript... hehe... det er nok ikke lige sådan til at overskue :)
Men man kunne jo lave en masse funktioner der skifter udseene på en lang række objekter, og sætte disse funktioner ind i en overordnet funktion der bestemmer tidslinjen for introen.

Men er det egentlig bare introen, eller er det hele siden du tænker på?

Enlig begge men tror jeg vil starte med selve introen for at prøve krafter med det. :)

I javascript eller flash?... :)

- Mads

Hvordan man laver det i javascript... hehe... det er nok ikke lige sådan til at overskue :)
Men man kunne jo lave en masse funktioner der skifter udseene på en lang række objekter, og sætte disse funktioner ind i en overordnet funktion der bestemmer tidslinjen for introen.

Men er det egentlig bare introen, eller er det hele siden du tænker på?

Enlig begge men tror jeg vil starte med selve introen for at prøve krafter med det. :)

I javascript eller flash?... :)

- Mads

Hvis du læser ordenligt efter ville du vide det er javascript vi taller om..

Arh nu ... deeeh... Det var sådan set lidt ironisk ment, for jeg tror bestemt ikke at resultatet med javascript vil blive særlig successfuldt.
Så hellere "besværret" med at anskaffe Macromedia Flash. Du må da lige sige til hvis du virkelig laver det i javascript :) Det må aligevel blive et rimelig vildt script så.

Arh nu ... deeeh... Det var sådan set lidt ironisk ment, for jeg tror bestemt ikke at resultatet med javascript vil blive særlig successfuldt.
Så hellere "besværret" med at anskaffe Macromedia Flash. Du må da lige sige til hvis du virkelig laver det i javascript :) Det må aligevel blive et rimelig vildt script så.

hehe ja det vil det jo nok..
Men den bliver nok ik færdig før om lang tid.. hei det kan jo være en slags doven arbejde. (det vil sige noget jeg laver hvis jeg aligevel keder mig hehe)

I javascript ville du nok få brug for en gif-animator til at lave de der sliding text fades og et animations program, et program som f.eks Macromedia flash kan lave det :).
-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

I javascript ville du nok få brug for en gif-animator til at lave de der sliding text fades og et animations program, et program som f.eks Macromedia flash kan lave det :).

Ja okay men jeg har ik pladsen og toldmodigheden til at downloade det.. Så det må jeg nok lade være med at rode med...

Ja okay men jeg har ik pladsen og toldmodigheden til at downloade det.. Så det må jeg nok lade være med at rode med...

Du kan også bare bruge java(Jeg mener ikke javascript:))

Hilsen Mathias

Okay.. Ved godt forskellen ellers..
Men hvordan går man så det.. Nogen tutorials du kender?

Du kan også bare bruge java(Jeg mener ikke javascript:))

Hilsen Mathias

Okay.. Ved godt forskellen ellers..
Men hvordan går man så det.. Nogen tutorials du kender?

Der skal du downloade sdk'et fra java.sun.com, og der er en god gratis online bog på http://javabog.dk . Du skal læse noget om applets da det er det du skal bruge.

Hilsen Mathias

Okay jeg kikker på det mester. :)

<< < 12 > >>
t