Til Bertel brander eller andre!!!

Tags:    c++

Hej Bertel brander håber du kan hjælpe igen!
Jeg kan ikke huske min gamle bruger så jeg lavede en ny men altså jeg spurgte dig om en tal og bogstavs blander som kunne blande alle tegn til alle de ord man kunne lave og så kunne man selv skrive hvilke tegn der skulle blandes og hvor lang det højeste ord skulle være f.eks:

Tegn: ABC@
Længde: 3
Blander tegn:
A
B
C
@
AB
AC
A@

og så videre intil den har lavet alle orderene som den kan lave på tre tegns længde og med tegnene: ABC@ og så skulle den udskrive resultatet altså f.eks:

A
B
C
@
AB
AC
A@

og så videre. Tror du at du kan lave det igen Bertel???

Hilsen Ole Rassmusen

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er det denne du tænker på?

Fold kodeboks ind/udKode 

Ja jeg tror det er den Bertel men kan du lave så den putter det ind i en variabel i stedet for at udskrive det altså ikke en ny variabel til hver men i den samme variabel og så udskriver det fra variablen af??? jeg ved godt det lyder besværligt men hvis du kunne gøre det ville det være godt!!!

string str;
så skal cout << tegn[ciffer[k]]; byttes ud med str.push_back(tegn[ciffer[k]];)
Kan ikke lige teste det nu men det burde virke
If just girls were as easy as Python..

Man kunne jo putte ordene i en vector af string's:

Fold kodeboks ind/udKode 

Meget nice, denne slags opgaver findes i den gamle matematik-bog for 9. klasse :)

med dette program er det keine problemos..
(nogen af pigerne i min klasse kan ikke engang finde ud af at skrive 5 random ord, med tallene 1 2 3, i tre ciffer..
:D

mon studienet.dk har brug for dette? (bare et forslag, bertel du burde sælge det :D)

t