Hej... I har fuldstændig ret i at der er massere af penge at spare over nettet, og det må jeg da også indrømme er en stor mulighed! Men i såfald skal hjemmesiden gerne være MEGET polidelig, da jeg ikke ønsker at handle med noget ukendt!
Skal også sige at dell er udlukket. Har ikke hørt meget godt vedrørende dell's computere! De er både for dyre, problemmer med support og massere af fejl!
Jeg har engang fået en mand til at lave en computer, og resultatet var meget problematisk. Det endte med at alle computerens komponenter skulle udskiftes for at finde fejlen. Dyrt!
Men jeg skal da sige at jeg har haft nogle ideer om at selv at lave min computer. Både fordig det er ret plæret at kunne sige
, og så giver det jo store muligheder for selv at vælge hvad der skal være i, og indlæring!
Men jeg er meget nervøs over det, selv om det enlig skulle være meget let. Personen der sælger mig komponenterne skal i såfald være en klog computernørd og hvide at de passer sammen, så jeg køber rigtigt. Og så er jeg meget bange vedrørende jeg så ingen garangti har (vedrørende samlingen)
Kom gerne med de størte tildbud i har fundet, og har været imponerede i, hvis der har været det
Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz
Viljen er udviklerens bedste ven