RadioCenter 2005

Tags:    diverse

Hej,

Jeg har i nogen tid arbejdet på et program kaldet: RadioCenter, fordi jeg var træt af at gå ind på de forskellige hjemme-sider, hver gang jeg ville høre netradio. Derfor skrev jeg dette simple program, som gør det let og hurtigt at høre netradio. RadioCenter indeholder de største danske kanaler, og flere kommer til.

Du kan læse mere om RadioCenter på http://radio-center.tk/ hvor programmet også kan hentes.

I må meget gerne skrive jeres mening om programmet i denne tråd!

Med Venlig Hilsen
Tank

P.S. Håber ikke jeg har placeret denne tråd det forkerte sted, hvis jeg har, så vær venlige at bære over med mig. Tak.

Hej,

Jeg har i nogen tid arbejdet på et program kaldet: RadioCenter, fordi jeg var træt af at gå ind på de forskellige hjemme-sider, hver gang jeg ville høre netradio. Derfor skrev jeg dette simple program, som gør det let og hurtigt at høre netradio. RadioCenter indeholder de største danske kanaler, og flere kommer til.

Du kan læse mere om RadioCenter på http://radio-center.tk/ hvor programmet også kan hentes.

Med Venlig Hilsen
Tank

P.S. Håber ikke jeg har placeret denne tråd det forkerte sted, hvis jeg har, så vær venlige at bære over med mig. Tak.

Det var da en kanon god idé. :)

Mvh. Thomas Lykke Petersen

Det var da simpelthen en genial idé.. :D Keep on the good work..

Måske kunne der blive mulighed for at brugeren selv kan tilføje stationer, så de ikke er afhængig af næste version for at få den station de savner. F.eks. kunne jeg godt tænke mig at Dr Boogie Radio var der :D

//Emilbp

Hej,

Med Venlig Hilsen
Tank

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Viljen er udviklerens bedste ven

Det synes jeg også Shafh :S?! :D

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

Jeg vil sige med det samme at jeg nok ikke kommer til at bruge dit program, men kan også være at det kan få mig til at bruge det at høre radio over nettet, noget mere.

- Jeg får en Run-time error når jeg klikker på fullscreen.
Hvad er det egentlig mening man skal se i fullscreen? Mediaplayers effekter?

- Du burde gøre så programmet kun kan være åbent engang.

- Download knappen på hjemmesiden forvirrede mig, da man skal klikke på teksten og ikke hele billedet. Troede først at hjemmesiden ikke virkede i min browser og skiftede til IE. (men det er sikkert bare mig der synes at det ligner en knap mere end det ligner en ramme rundt om et link)

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

Er du sikker på at det er lovligt?
Jeg tænker på reglen om "dybe links"

Er du sikker på at det er lovligt?
Jeg tænker på reglen om "dybe links"

Det vil jeg da ikke tro. De har vel ikke noget imod at man hører deres radio? - Man får jo også reklamerne med:D

Hilsen Mathias

t