Domæne navn

Tags:    diverse

Ja jeg så der var en anden tråd der omhandlede det samme, så tænkte at det også egentlig er tid til at jeg selv finder et domæne, har bare ingen ide om hvad jeg skal kalde det. Har et gavekort liggende som løber ud om et par uger så tænkte ;) Udv.dk hjælper gerne for lidt points.

Følgende kan leges med:

Programmerer C++ og lidt Delphi

Laver hjemmesider, så noget med noget web noget hvad ved jeg.

og så self mit navn ;)

Lasse Staal

Desværre er staal taget på alle domæner, og min onkel nakkede .nu domænet før mig.

Mvh
Lasse

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja jeg så der var en anden tråd der omhandlede det samme, så tænkte at det også egentlig er tid til at jeg selv finder et domæne, har bare ingen ide om hvad jeg skal kalde det. Har et gavekort liggende som løber ud om et par uger så tænkte ;) Udv.dk hjælper gerne for lidt points.

Følgende kan leges med:

og så self mit navn ;)

Lasse Staal

Desværre er staal taget på alle domæner, og min onkel nakkede .nu domænet før mig.

Mvh
Lasse

Hvad med www.lassestaal.dk??
//Emilbp

Følgende kan leges med:

og så self mit navn ;)

Lasse Staal

Mvh
Lasse

Hvad med www.lassestaal.dk??
//Emilbp

Oh my.. Det mest logiske var ligefor ;) Den tager jeg.. :| at jeg ikke tænkte over det noget før :S

Tak emil ;) skal huske at takke dig på msn også :D

lol for nemt - så vil jeg altså også lege med :(
// runix

lol for nemt - så vil jeg altså også lege med :(
// runix

Hehe ja lidt for nemt, indrømmet, men jeg følte mig også ret dum da jeg hørte navnet :P Havde været omkring samtlige muligheder ellers:

LkStaal.dk
LStaal.dk

osv, havde bare ikke tænkt på lassestaal

t