Microsoft reklame

Tags:    diverse

Hej.
Jeg skal lave en reklameanalyse i skolen. Jeg må selv vælge hvilken reklame jeg ønsker at analysere og har derfor valgt at det skal være en reklame fra: microsoft.

Microsoft har for tiden nogle video reklammer i tv' med nogle tegnede figure som eks. denne:

http://www.microsoft.com/danmark/nr/rdonlyres/1F6FA2BD-EEE6-4004-BCC2-0E055DA96DED/0/Realize_topbillede_utekst_a.gif

Men de har vel lavet nogle parpirs reklammer som eks. kunne være i computer blade?
Mit spørgsmål er derfor om der er nogle der sidder med et computer blad, eller andet, med sådan en microsoft reklame i?
Eller har du måske en link til en!

Scan den ind og send til mig... Kvaliteten fra scanneren gør intet(bare det er i farver).

PS. Reklammen skal ca. være i A4 størrelse!

På forhånd tak

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvorfor finder du ik bare en anden reklame? Fra et andet mærke? Det tager jo ingen tid lige at finde en reklame og analysere den. Tag f.eks. nogle her på udv. :P

-------------------------------------
Jacob Funch
www.jacob.hfabc.dk

he he... Kan da også godt være jeg tager en anden, men jeg er blevet så facineret i den reklame så jeg allerede har lavet overvejelser langt ud i fremtiden :D

Det ku jo godt være der var en med såden en!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Der er vidst en del af sådanne reklamer i MSDN Magazine. (tror dog ikke de er med i den version du kan finde online)

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

Okay bare glem det...
Men tak for jeres opmærksomhed

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Okay bare glem det...
Men tak for jeres opmærksomhed

Shafh
www.shafh.dk