Søger projekter!!!

Tags:    diverse

Jeg søger projekter der mangler gratis arbejdskraft.
Store, små, ingen projekter er forkerte.
Skriv endelig ikke andet end navnet på projektet, jeg vil slet ikke høre detaljer, endsige så meget som et overordnet mål med projektet, længde, antal deltagere eller andet unødvendigt.

Jeg modtager under ingen omstændigheder betalings for mit arbejde i dit projekt, og skal heller ikke krediteres på nogen forudbestemt måde.

Jeg står parat for projektet 24/7, og du kan regne med mig som en kilde til nye ideen til projekter samt detaljer til det aktuelle.

Jeg har ikek selv nogen at bruge min tid til, så endelig, ikke komme med noget konkret, jeg vil bare gerne have kontakt til nogen der kan bruge noget af min tid og mine evner, og det behøver ikke være interessant.

På forhånd tak for interessen.

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg søger projekter der mangler gratis arbejdskraft.
Store, små, ingen projekter er forkerte.
Skriv endelig ikke andet end navnet på projektet, jeg vil slet ikke høre detaljer, endsige så meget som et overordnet mål med projektet, længde, antal deltagere eller andet unødvendigt.

Jeg modtager under ingen omstændigheder betalings for mit arbejde i dit projekt, og skal heller ikke krediteres på nogen forudbestemt måde.

Jeg står parat for projektet 24/7, og du kan regne med mig som en kilde til nye ideen til projekter samt detaljer til det aktuelle.

Jeg har ikek selv nogen at bruge min tid til, så endelig, ikke komme med noget konkret, jeg vil bare gerne have kontakt til nogen der kan bruge noget af min tid og mine evner, og det behøver ikke være interessant.

På forhånd tak for interessen.

Joh.. Jeg kunne da godt trænge til at få ryddet op på mit værelse eller på gården i det hele taget. Interesseret? ;)

Ej spøg til side, jeg tror du skal skrive hvad du kan hjælpe med. Jeg har på fornemmelsen at dette er en aprilsnar, da du også skriver du ikke vil have detaljer om projektet. Ellers er du bare ekstremt ironisk.

Hvis ovenstående ikke er tilfældet, så smid lige en post i morgen den 2/4 og skriv det, så undskylder jeg dybt. Men PT afventer jeg det.

Paranoide mig :D

Mvh
Lasse

- Vi lever mens vi lærer, ikke omvendt -

Jeg vil nu nævne alle de udviklings projekter jeg kender, i denne tid.

Partner-Service.dk - PHP, HTML, CSS
Brave New World - HTML, CSS, PHP, delphi, lyd, PhotoShop
Bed and Breakfast - Hjemmeside...
Holst - delphi
Operativ Systems Udvikling - c++
Lav et OS - c++

Alle disse er fundet i udviklerens grupper... Kig derfor der for finde ud af flere informationer :D

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Shafh, Lav et OS er dødt ;)

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Ok...
Gik heller ikke i detaljer, men ville enlig bare symbolisere at han skulle kigge under vis grupper, for at finde nogle projekter!

Har lige et spørgsmål? Hvorfor i al verden fik lasse den up? Han kom jo sådan ikke med et svar som du kunne bruge... Sagde bare at du skulle uddybe dit spørgsmål!
Ikke fordi jeg har noget imod at du giver 1 up væk :D! Men moralsk!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Har lige et spørgsmål? Hvorfor i al verden fik lasse den up? Han kom jo sådan ikke med et svar som du kunne bruge... Sagde bare at du skulle uddybe dit spørgsmål!
Ikke fordi jeg har noget imod at du giver 1 up væk :D! Men moralsk!

He he, den var god, moralsk.

Han fik et point fordi han havde ret.

Og forstår du ikke hvad jeg mener med det, så kan du jo læse hans svar igen hvis du har lyst, men uanset hvad fortryder jeg skam ikke at det ikke blev dig der fik det point.
(kan man da iøvrigt give halve points?)

t