Mp3 som ringetone

Tags:    diverse

Hey mig igen hehe

Ville lige høre nogle af jer !.

Ved i om det er muligt på noen måde at lave en mp3 fil(eller en del af den, har taget 30 sekunder) og så lave den om til et format som kan spilles på en mobil(og så bruge den som ringetone hehe) nemli en mega fed sang. Jeg ved at min tlf kan spille rigtige sange da det er en nokia 3200(ja skod tlf:)) som også kan optage og bruge optagelserne som ringetone ... så det må da være muligt at gøre ?

-----
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja altså du mener du vil lave en mp3 om til det format din mobil kan spille?
Hvis ja, så kender jeg ikke lige et muligt program. Desværre!

------------------------------
Jacob Funch
www.jacob.hfabc.dk

Ja altså du mener du vil lave en mp3 om til det format din mobil kan spille?
Hvis ja, så kender jeg ikke lige et muligt program. Desværre!

Jacob Funch
www.jacob.hfabc.dk

Ja noget i den stil .. men jeg fik lavet filen om til en amr fil, som er samme format som den gemmer optagelser den selv optager i, men der kom der bare en høj krasse lyd ?:S
----
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

Well, Mange nyere telefoner kan faktisk afspille mp3... Men på nokia.dk står der ikke noget om mp3 såå jeg regner ikke med det er i...
Ringetoner er i formatet .mid (midi) og det er ikke lige det sjoveste at kæmp med..! Har prøvet med flere programmer der kunne converte mp3 filer til midi men ingen af dem virkede :-(

Hvordan ville du få filerne ned til din fon?

t