Proxy program

Tags:    c++

Hej er der nogle der kan hjælpe mig med at lave et program som har en tekst fil hvor jeg kan putte proxy sever navne og porte ind og så når man kører programmet starter slutter den en proxy sever til og så et minut efter skifter den til en ny proxy sever på listen helst en tilfældig og ikke lige den der ligger under den øverste og når der er gået et minut igen skifter den igen og så videre og når den har brugt alle på listen bruger den dem igen bare i en anden række følge!!!

Ps. Dette er nok rimeligt svært at lave så det må godt blive lavet i andre programmerings sprog hvis det er til en hjælp!!!!

Hilsen Mosako :-)

Håber nogle kan hjælpe!

7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Bortset fra at jeg ikke har nogen ide om hvad "slutter den en proxy sever til" indebærer, lyder resten til at være en overkommelig opgave.

Hej Bertel

Den skal slutte proxy severen til min internet explorer så jeg næsten er anonym når jeg bruger HTTP og FTP håber du kan finde ud af det!!!

Det er muligt at jeg kunne lave det hvis jeg ville, men jeg har mere end almindelig svært ved at forestille mig at projektet har et fornuftigt/lovligt formål.

Hvorfor tror du ikke det er til et lovligt formål er det ikke lovligt at være anonym på nettet det er nemelig pisse irreterende når folk kan finde ud af information om en og det er det jeg har tænkt mig at stoppe på denne måde så vil du hjælpe mig???

så vil du hjælpe mig???

Lovligt eller ej, svaret er nej.

Nå nå så siger vi det!!!

Hvorfor tror du ikke det er til et lovligt formål er det ikke lovligt at være anonym på nettet det er nemelig pisse irreterende når folk kan finde ud af information om en og det er det jeg har tænkt mig at stoppe på denne måde så vil du hjælpe mig???

Hvad er det du vil stoppe? Hvorfor vil du stoppe dem i at finde info om dig, hvis du ikke laver "lort"?

Og hvis du vil være anonym uden at skulle lave et program selv osv. så brug da en normal Proxy .. Der er da ingen grund til at lave den så den skifter hvert minut, vel ?

Tror heller ikke det er til et lovligt formål hvis den ligefrem skifter hvert minut ..

----
Imagination Is More Than Knowledge

t