Upload/Sende program til mobil ?

Tags:    diverse

Hey ...

Ville lige høre om det er muligt at lave et program TIL MOBILER hvor man åbner programmet så kommer der en fil vælger og et tal felt, hvor man så vælger en billede(fx migsjovtiparken.jpg eller noed) og så skriver en modtagers nummer i det andet felt, og så trykker send. Når man så har trykket send, så uploader den billedet til en server som self er min :P.. og samtidig sender den en mail med teksten Du har modtaget et billede fra *nummer* og kan se den på *et link til serveren* til *nummer@sms.tele.dk*(eller hva det er telias sms getaway hedder, da det kun kommer til at være til telia kunder lige nu !) .. Tror i det er noed man kan lave ? hvilket sprog skal der bruges til det ? er det noed der kommer til at koste i licencer eller hvad ?

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Men ville mere vide om det er muligt at lave sådan et program og i hvilket sprog ?
---
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

Så tror jeg du skal have fat i Java

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

Bruger det selv på min hjemmeside, sååå de er ikke lukket helt. :D ...

Men ville mere vide om det er muligt at lave sådan et program og i hvilket sprog ?
---
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

Jeg mente bare de havde lukket helt for det. Jeg ville nok lave det hele i et serversidesprog som f.eks php. Det ville gøre det alt for besværligt med en klient, der skulle uploade scriptet og poste data om det til et script på serveren.

MvH

Stefan Svensson
http://www.remote-unlock.dk

Telia har så vidt jeg ved lukket helt for deres gateway pga misbrug. Telias system kunne nemlig ikke vurdere om mobilnummeret var et Telia-nummer, og tillod derfor at sende sms til alle numre, dette blev udnyttet af en del sms-sender omkring på nettet.

MvH

Stefan Svensson

[Redigeret d. 04/02-05 23:45:00 af Stefan Svensson]

Telia har så vidt jeg ved lukket helt for deres gateway pga misbrug. Telias system kunne nemlig ikke vurdere om mobilnummeret var et Telia-nummer, og tillod derfor at sende sms til alle numre, dette blev udnyttet af en del sms-sender omkring på nettet.

MvH

Stefan Svensson

[Redigeret d. 04/02-05 23:45:00 af Stefan Svensson]

---

---

Så tror jeg du skal have fat i Java
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

Så nogle der ved hvor jeg kan lære det ? ....
----

---

Jeg mente bare de havde lukket helt for det. Jeg ville nok lave det hele i et serversidesprog som f.eks php. Det ville gøre det alt for besværligt med en klient, der skulle uploade scriptet og poste data om det til et script på serveren.

MvH

Stefan Svensson

Nå men lukker her nu :(

t