AMD-processor i bærbar?

Tags:    diverse

Er det godt at en bærbar har en AMD-processor - nu tænker jeg på udluftning og lign. - vil det ikke være fordelagtigt, hvis det var en Intel eller lign.?

4 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er det godt at en bærbar har en AMD-processor - nu tænker jeg på udluftning og lign. - vil det ikke være fordelagtigt, hvis det var en Intel eller lign.?

Vil mene at en AMD processor ikke bliver varm i nær samme grad som en Intel processor( Tror det ville være umuligt at sætte en Prescott core processor i en bærbar, med den varme som Prescott'en udvikler )

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Jeg ved ikke helt hvilken der danner mest varme, men jeg er ret sikker på at det er AMD'en. Men hvis du fjerner cpu køleren så dør AMD hvis du spiller proceskrævende spil hvor intel holder bedre den går nok ud af spillet med en fejl men virker igen når dusætter køleren på :D

M.v.h. Johnny Rasmussen

Selvfølgelig kan man da sætte en AMD i en bærbar. Man sælger jo også færdig lavede bærbare med AMD! Men i såfald skal man måske tænke på hvilken serie du tager. Nogle er nemlig specialt lavet til bærbare... Men vedrørende levetiden syns jeg altså bare at Intel Processore STYRE! Men når prisen også (normalt) er højere er det ikke til at dømme.

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Ok, lyder fint

t