Auto tjek form og udfylde ?

Tags:    diverse

Hey mig der er her igen.

Jeg sidder og prøver at blive oprettet på en side, men de har MANGE brugere og åbner altid for nye brugere mens jeg ligger og sover :( :P ...
Jeg har så tænkt på om der ikk findes et program som kan gå ind på en url fx. www.siden-med-mange-brugere.wow/opret.php fx. hver time, og tjække om der er en opret form eller ej. og hvis formen er der, så udfylde den med de valgte oplysninger ? ? ....
----
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

Hey mig der er her igen.

Jeg sidder og prøver at blive oprettet på en side, men de har MANGE brugere og åbner altid for nye brugere mens jeg ligger og sover :( :P ...
Jeg har så tænkt på om der ikk findes et program som kan gå ind på en url fx. www.siden-med-mange-brugere.wow/opret.php fx. hver time, og tjække om der er en opret form eller ej. og hvis formen er der, så udfylde den med de valgte oplysninger ? ? ....
----
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

Du skal have adgang til din server for at kunne køre et script f.eks. hver time....

//Emilbp

Hey mig der er her igen.

----

Du skal have adgang til din server for at kunne køre et script f.eks. hver time....

//Emilbp

Ja det ved jeg, jeg har en ven som godt vil hoste programmet/script eller hva det end er man skal bruge, så det er intet problem. Mangler kun programmet ...
----

kan vi se den form ?

Jeg mener .. hvis den har en eller anden action side.. så kan du vel bare sætte en timer på der hver time forsøger at oprette din konto, så må den vel smutte igennem på et tidspunkt.. ??

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

[Redigeret d. 27/01-05 23:36:10 af Jokke Jensen]

kan vi se den form ?

Jeg mener .. hvis den har en eller anden action side.. så kan du vel bare sætte en timer på der hver time forsøger at oprette din konto, så må den vel smutte igennem på et tidspunkt.. ??

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

[Redigeret d. 27/01-05 23:36:10 af Jokke Jensen]

Formen kommer kun frem en gang imellem ellers står der bare, at man ikke kan oprette sig ....

Men ja du kan godt se den ... http://www.torrentbytes.net/signup.php

----

tag dog en anden... torrentpimps.com har leeeeech og filelist.org er fin..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

tag dog en anden... torrentpimps.com har leeeeech og filelist.org er fin..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

-----

[Redigeret d. 08/02-05 14:09:27 af Dini]

t