Pokkers panel på IE!

Tags:    diverse

Jeg har vist fået en form for en vira eller ad-aware der har sat et panel i toppen af IE. Kommer ikke i FF.
Selvom jeg bede den gå kommer den næste gang IE starter... Der må være en virus der gør dette! Tror jeg ikke jeg kan snyde virussen og fjerne den :S

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tror det bare en almindelig gang spyware, de er ikke til at få væk, nogle i min familie har masser af dem, og har sidet og bøvlet i over en time med at få dem væk, men kunne ikke.

- php-4ever

Hmm jeg har også haft det en. Men den fik jeg væk ved at kigge under Programmer og så tjekke om der var nogle "mistænkeligt" udseende mapper og så slette disse.
Det er ikke ved alle disse "searchbars" at det virker men ved mig har det virket. Hvis ikke du kan slette mappen er du nød til at starte computeren i Safe Mode og så slette dem.

Mne pas nu på du ikke sletter noget forkert ;)

Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------

hmm mystisk, kunne du slætte dine i safemode :S, kunne ikke ved den jeg prøvede på :S

- php-4ever

Jeg har fundet verdens bedste panel kaprings program!
Det har lige fjernet det:

http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=12516

Du scanner hurtigt (tager 2 sek.). Nu kommer der en liste med en masse ting. Dem der hedder noget med POS (mener jeg) er noget der tvinges til at starte med IE. Derfra kan du slette det!

KANON SMART

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

ja...hijackthis er et retti godt program til ie

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

ja...hijackthis er et retti godt program til ie

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

Det er ikke svært at lave et sådan program til at fjerne searchbars hvis man kan sin registreringsdatabase, derinde ligger de nemlig næsten altid, under en mappe over hvad der skal starte når IE kører.

Jeg fjerner engang om måneden spyware på familiens computer, og har efterhånden fjernet op imod 10 forskellige searchbars :| og de skide søskende vil bare ikk stoppe med at besøge de sider de går på. (Overvejer at slukke deres internet :D)

Mvh
Lasse

Kan du så ikke nogle af stierne i regedit?

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

t