Apache server problem...

Tags:    diverse

Hej

Jeg har en apache 2 server med php og mysql

Jeg har downloaded nogle filer til et lan system...

Problemmet er at når jeg gør noget (opdatere, indsætter og ser ting fra min database, og andre ting) så siger den:

Notice: Undefined variable: map in C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache2\\htdocs\\alp2\\servers.php on line 51

Eller:

Notice: Undefined index: itemid in C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache2\\htdocs\\alp2\\shoutbox.php on line 19

Den siger dette til en masse variabler og den viser ikke det den skal vise...

Er der nogen der ved hvad der er galt ,det er ikke koden det er galt med, så det må være noget med serveren... ??

<===>

Jeppe

www.jeppe45.1go.dk

[Redigeret d. 25/01-05 15:54:25 af Jeppe]

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis det er nogle filer du har flyttet fra en anden server, skal du nok enten have sat Apache rigtigt op, eller have tilpasset dine php-filer til serveren...

//Emilbp

Hvis det er nogle filer du har flyttet fra en anden server, skal du nok enten have sat Apache rigtigt op, eller have tilpasset dine php-filer til serveren...

//Emilbp

Nåå jo, det kan jo også være,
her kan du få lidt hjælp til det(måske): http://www.gidforums.com/t-3448.html
(Læs det som JasonMichael skriver...)

Hilsen
Jan S.

Hej

Jeg har en apache 2 server med php og mysql

Jeg har downloaded nogle filer til et lan system...

Problemmet er at når jeg gør noget (opdatere, indsætter og ser ting fra min database, og andre ting) så siger den:

Notice: Undefined variable: map in C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache2\\htdocs\\alp2\\servers.php on line 51

Eller:

Notice: Undefined index: itemid in C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache2\\htdocs\\alp2\\shoutbox.php on line 19

Den siger dette til en masse variabler og den viser ikke det den skal vise...

Er der nogen der ved hvad der er galt ,det er ikke koden det er galt med, så det må være noget med serveren... ??

<===>

Jeppe

www.jeppe45.1go.dk

[Redigeret d. 25/01-05 15:54:25 af Jeppe]

Jeg kan så sige at jeg tror ikke på at det er din server, som der er noget galt med, men din php kode/script, dine variabler er ikke sættet, eller hvad man kalder det, er det muligt at se din php kode/script, så vi kan hjælpe dig?

Hilsen
Jan S.

Tak for jeres svar, men jeg kunne faktisk ikke bruge dem :S ...

Det var php den var gal med, så jeg byttede min php.ini ud med php.ini-recommended så virkede det! (hvis andre havde samme problem)

-----------------------------------------------------------------------------

<===>

Jeppe

www.jeppe45.1go.dk

t