Pokkers printer

Tags:    diverse

Det er et kendt problem at printeren ens printer ikke gider at printe... Normalt er det ikke fordi det er printeren, men normalt Windowses indbyggede printerbakke der er noget galt med. Sådan oplever jeg det vært fald...

Jeg har i julegave fået en ny: HP psc 1317 all-in-one printer. Virker fin, printer fin. Men nu har jeg stødt ind i det pokkers problem med Windowses inbyggede printerbakke... (tror det hedder "Printerbakke" det er den der ligger i hjørnet mens man printer).

Den gad ikke at printe rigtigt. Jeg slukkede og tændte printer igen. Men printerbakken havde ikke registreret noget og begyndte ikke at printe forfra.

Håber i forstår mig :D

Ny sidder jeg med problemmet. Da dette problem er ret kendt, vil jeg gerne vide hvad andre gør for at klare det... I de tidligere tildfæl jeg har oplevet det har jeg formatteret hele pc'en, men det er meget, da det godt kan ske et par gange om måneden...

Help :D

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Sjovt... Vil gætte på du ikke har en printer :D
Windows er så skod.. Selvfølgelig virker det aldrig... Har ikke oplevet en eneste gang hvor anuller knappen virker...!

Det problem er jeg også bekendt med, men somregel rebooter jeg lige også har den slettet alle de jobs, der nu måtte være.

[Redigeret d. 13/01-05 22:46:37 af Benni]

Den nemme løsning er hvis du har windows XP/2000:

-Højreklik på denne computer og vælg administrer
-Vælg Tjenester og programmer, og vælg derefter Tjenester
-Find den tjeneste der hedder Print Spooler
-Højreklik og vælge genstart, eller stop den helt.

MvH

Stefan Svensson
http://SimLock.frac.dk

Det er et kendt problem at printeren ens printer ikke gider at printe... Normalt er det ikke fordi det er printeren, men normalt Windowses indbyggede printerbakke der er noget galt med. Sådan oplever jeg det vært fald...

Jeg har i julegave fået en ny: HP psc 1317 all-in-one printer. Virker fin, printer fin. Men nu har jeg stødt ind i det pokkers problem med Windowses inbyggede printerbakke... (tror det hedder "Printerbakke" det er den der ligger i hjørnet mens man printer).

Den gad ikke at printe rigtigt. Jeg slukkede og tændte printer igen. Men printerbakken havde ikke registreret noget og begyndte ikke at printe forfra.

Håber i forstår mig :D

Ny sidder jeg med problemmet. Da dette problem er ret kendt, vil jeg gerne vide hvad andre gør for at klare det... I de tidligere tildfæl jeg har oplevet det har jeg formatteret hele pc'en, men det er meget, da det godt kan ske et par gange om måneden...

Help :D

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

HVis jeg har forstået det korrekt kan du vel bare annulere de jobs du har sat i gang?

Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##

Windows er så skod.. Selvfølgelig virker det aldrig... Har ikke oplevet en eneste gang hvor anuller knappen virker...!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Det problem er jeg også bekendt med, men somregel rebooter jeg lige også har den slettet alle de jobs, der nu måtte være.

[Redigeret d. 13/01-05 22:46:37 af Benni]

Hmm jeg har nu aldrig haft problemer med at annulere et job, Plejer bare at trykke Pause og så Annuler.

Men det med at genstarte tjenesten tror jeg virker for dig Shafh.

Mvh.
Rune Jensen
##The one who laugh last is the one who think slowest!##

Hmm... Mystisk at jeg ikke har opdaget at en genstart virkede... Mente ellers bestem at der intet sket :D
Flovt :D

Benni skriv noget ellers får stefan som er den eneste der har accepteret up :D

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

t