firefox hjælp

Tags:    diverse

Hej,

Jeg har brugt firefox et lille stykke tid nu, det er jo et dejligt program og alt sådan noget. Der er dog nogen ting jeg ikke kan få det til at gøre, men som jeg kunne få ie til. Mit problem er dette, jeg er kommet til at stave noget forkert da jeg søgte på google, så hvergang jeg skriver noget derhen ad, foreslår den det forkert stavede. Hvordan fjerner jeg én autocompliet mulighed? - ikke bare på google, men mere gennnerelt

adam
Køb en zebra - og kald den plet

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej,

Jeg har brugt firefox et lille stykke tid nu, det er jo et dejligt program og alt sådan noget. Der er dog nogen ting jeg ikke kan få det til at gøre, men som jeg kunne få ie til. Mit problem er dette, jeg er kommet til at stave noget forkert da jeg søgte på google, så hvergang jeg skriver noget derhen ad, foreslår den det forkert stavede. Hvordan fjerner jeg én autocompliet mulighed? - ikke bare på google, men mere gennnerelt

adam

Her er hvordan den engelske er... Ved ikke lige den danske:
Tools -> Options... -> Vælg Privacy -> Tryk Clear ved Saved Form Informations

Dette vil slette ALLE autocompletes.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

kan man ikke bare slette én?

btw: du er bedre til at stave til autocomplete end mig :)

adam

kan man ikke bare slette én?

btw: du er bedre til at stave til autocomplete end mig :)

adam

http://blog.codefront.net/archives/2004/03/19/deletion-of-autocomplete-results-in-firefox-mozilla-17b-released/

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Det var lige det jeg skulle bruge. Mange tak.

Til dem der ikke gider følge linket, men som har samme problem som mig: man skal trykke shift+del når man står på den mulighed, man vil af med

adam

t