skifte ip i windows xp?!

Tags:    diverse

#############
# #
## HH? ##
# VEGA! #
#############

HVORDAN SKIFTER MAN SIN IP?!

fik at vide man kunne under krontrold panel?!
er det ulovligt?
nogle der ved hvordan jeg gør?!

8 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal åbne:

Kontrolpanel,
Netværksforbindelser

Her skal du højreklikke på den forbindelse du benytter, f.eks. "LAN-forbindelse" og vælge egenskaber.

Under egenskaber skal du vælge "Internetprotokol (TCP/IP)" og klikke på "Egenskaber".

Her kan du så vælge "Brug følgende IP-adresse".

Bemærk dog at det skal være en gyldig IP-adresse.

Og ja, det er fuldt lovligt.

Hvis du tænker på at skjule din IP på nettet, så tag et kig på:
http://www.publicproxyservers.com

-
Mvh.
Christian Schultz Knudsen

Gå ind i Kontrolpanel->Netværksforbindelser.
Højreklik på din forbindelse. Tryk Egenskaber. Tryk på TCP/IP. Tryk egenskaber. Aner ikke om det er lovligt...eller om din forbindelse virker efter du har ændret den.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

#############
# #
## HH? ##
# VEGA! #
#############

HVORDAN SKIFTER MAN SIN IP?!

fik at vide man kunne under krontrold panel?!
er det ulovligt?

Har du løst dit problem?

Det afhænger lidt af din forbindelse om det er muligt at gøre, hvis du har en fast IP hos din ISP kan du ikke skifte IP, du kan selvfølgelig spørge din ISP om de kan ændre din adresse.

Har du dynamisk IP vil din IP skifte af sig en gang i mellem. Har du en direkte internet opkopling kan du ændre din IP fra kommando prompten.

start | kør | skriv cmd
så starter din kommando prompt
her skriver du så ipconfig \\renew (måske /renew)

Hvis du er koplet op via en router kan du prøve at slukke din router et par minuter og så tænde den igen.

For at se om din IP skifter kan du se din IP her http://myip.dk, det kan du så tjekke op mod før og efter.

Venlig hilsen
-------------
Ole Jensen

Hvis man kan vælge af skrive sin ip selv under, brug følgende ip-adresse, skal man så også bruge en undernetmaske og en standartgateway?
i så fald, hvor henter man sådan nogle der er gyldige?

for ta bruge pc'en til internet gennem din normale udbyder skal du have fat din udbyders subnetmaske og gateway, hvis du kun skal lege lidt med lokal netværk.
bare vælg 255.x.x.x
sørg for at den pc'er du vil snakke med har samme subnetmaske.

-Thomas
-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41

er det ulovligt?

Det er vist ikke lovlig. Jeg læste noget med at der var nogen som delte spil og så skiftede de ip adresse og så kunne RIA og TPAC se hvorhenne de var henne.

er det ulovligt?

Det er vist ikke lovlig. Jeg læste noget med at der var nogen som delte spil og så skiftede de ip adresse og så kunne RIA og TPAC se hvorhenne de var henne.

Det er absolut lovligt at skifte IP

-Thomas

Det er i allerhøjeste grad lovligt, hvordan skulle man ellers klare sig med dynamisk opkobling herunder at nævne: StofaNet og Arrownet ?

// Kasper

Hvis man kan vælge af skrive sin ip selv under, brug følgende ip-adresse, skal man så også bruge en undernetmaske og en standartgateway?
i så fald, hvor henter man sådan nogle der er gyldige?

t