Partition Magic GRATIS

Tags:    diverse

Hvor kan jeg downloade Partition Magic GRATIS i brugbar version???

8 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvor kan jeg downloade Partition Magic GRATIS i brugbar version???

mange af de ting, som Partion Magic kan, kan du fginde andre programmer som kan, og er gratis.

-Thomas
-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41

Syns heller ikke programmet er særlig godt...

Tro mig din computer tager absolut ikke skade af en formatering, hvis det er det du ønsker - og det er det vel!
Synt at betale eller i såfald gøre noget ulovligt for et program hvis funktioner kan gøres gratis, med bare 1 times ekstra arbejde.

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Syns heller ikke programmet er særlig godt...

Tro mig din computer tager absolut ikke skade af en formatering, hvis det er det du ønsker - og det er det vel!
Synt at betale eller i såfald gøre noget ulovligt for et program hvis funktioner kan gøres gratis, med bare 1 times ekstra arbejde.

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Shafh, kunne det tænkes at grunden til at han ville bruge et program som Partition Magic var fordi han ville dele sin HD og ikke formattere den. Eller måske fordi han vil formattere men første gemme sine data på en anden partition.

Med hensyn til programmet så findes der som nævnt, flere gratis programmer der har nogle af de features Partition Magic har. Så hvis du alligevel ikke skal ændre størrelsen på en NTFS partition så burde du kunne klare dig fint med et af de gratis programmer.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

på et p2p netværk! men der er det ikke gratis der er det ulovligt!

Kan ikke får i brugbar funktion GRATIS... Ulovligt er nok den enste måde hvis du ikke vil op med den ENORME sum penge!

Havde det engang, men da jeg ikke brød mig om programmet slettede jeg det. Det er først og fremmest forvirende. Og så er en formatering lettest og behagligst.

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

The-Friek...
Så har du misforstået mig :D
Det jeg mener er at lave en partition med med Magic er fint nok men en formattering og så en opdeling i Windows XP installationen er lige så godt. Efter min mening

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

The-Friek...
Så har du misforstået mig :D
Det jeg mener er at lave en partition med med Magic er fint nok men en formattering og så en opdeling i Windows XP installationen er lige så godt. Efter min mening

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Det er ikke helt det samme. Med partition Magic, kan du f.eks. lave en ny partition til et ekstra OS, og du slipper for at at skulle starte helt fra bunden med installation af det primære os.

Hele ideen med partition magic er at du kan bearbejde en eller flere partitioner uden at miste data, som man gør ved ren installation.

MvH

Stefan Svensson
http://SimLock.frac.dk

[Redigeret d. 03/01-05 23:32:16 af Stefan Svensson]

Jeg fandt en ven som havde programmet :)

t