En slags it-supporter - løn

Tags:    diverse

Jeg er ikke sikker på om det hedder it-supporter...men folk der tager hjem til andre folk for at reparere/optimere/et eller andet med folks pc'ere. Hvad tjener de egentligt? Spørger fordi de tit sker at alle mulige spørger mig om jeg ikke lige kan tage ud til dem og tage et kig på deres pc'ere. Ville være meget dejligt at vide hvor mange penge jeg går glip af ;)

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

Jeg tager 100 kr. i timen, og kan jeg ikke klare problemet er tjekket gratis.

// Kasper

Jo, det hedder IT-supporter, men tror nu ikke at du skal tage lige så meget som en uddannet IT-supporters løn.

1101110100010110000101000001

Husk, det kræver 42 muskler at se sur ud, det kræver kun 6 at slå idioten ned...

[Redigeret d. 02/01-05 14:05:18 af Nicolai Lyster Fersner]

Altså uddanede dataloger osv. får vel omkring 300 kr i timen for det. Men de har jo også en uddanelse. Vil sige at vis der var nogle mere eller mindre frammede ville jeg tage 60-80 kr for det i timen. Først og fremmest har du ingen uddanelse. Derfor bør det være en del billigere. For det andet er du et barn. "Børne arbejde" bør også være endnu billigere, da du ikke har nogen udgift.

Hvis det er nogle du kendte ville jeg gøre det gratis - eller får en meget lille sum penge..

Tror ikke du kan tillade dig andet!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

[Redigeret d. 02/01-05 14:10:11 af Shafh]

Da jeg fik lavet min bærbar fordi jeg havde væltet et glas cola i den, der kom sådan en gut ud. Han skulle have 700 kr i timen, eller rettere det skulle firmaet, hvor meget han fik ud af det ved jeg så ikke.

[MK]

Jeg tager bare imod hvad folk giver mig! på den måde kan man faktisk godt holde en time løn på over 200 kr. i timen plus det løse (kaffe og kage)

t