Min IBM genstarter uhensigsmæssigt med FN tasten

Tags:    diverse

Hej

Efter jeg installerede XP sp2 genstarter min bærbar hver gang der trykkes på FN - tasten

Er der nogen der ved hvor man kan finde en patch der kan løse problemet?

Jeg har ledt både hos Microsoft og IBM uden held

//Emilbp

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis din maskine er mindre end 3 år gammel så kunne du jo også bare ringe til IBM og få dem til at hjælpe dig. Det ville jeg da gøre hvis min IBM fandt på den slags.

Hvis din maskine er mindre end 3 år gammel så kunne du jo også bare ringe til IBM og få dem til at hjælpe dig. Det ville jeg da gøre hvis min IBM fandt på den slags.

Har du prøvet at installere det medfølgende software til dit keyboard for at få det til at virke?

Ellers prøv også på www.hardwaretidende.dk

Mvh
Lasse

Problemet behøver jo altså ikke at opstå fordi man installerer SP2, der sker jo mange ting både og efter.

Det kan jo altså godt være en virus eller spyware...

Og hvis det er et specifik problem for lige netop din computer (spørg på forskellige _kendte_ fora om andre kender til problemet), så kunne det jo også være en fejl i tastaturet (fejl opstår uden advarsel - tro mig, jeg kender det :P).
Forum: www.overclocking.dk (men du bør spørge på flere)

Jeg siger ikke at det ikke er SP2, men at du må prøve at eliminere de andre muligheder (for der er ikke så få :)), hvis ikke du kan finde et patch til den nuværende.

1101110100010110000101000001

Husk, det kræver 42 muskler at se sur ud, det kræver kun 6 at slå idioten ned...

[Redigeret d. 01/01-05 15:02:39 af Nicolai Lyster Fersner]

Har du prøvet at installere det medfølgende software til dit keyboard for at få det til at virke?

Ellers prøv også på www.hardwaretidende.dk

Mvh
Lasse

Min fejl :| de har sq lukket hardwaretidende :| Ellers genial side.

Mvh
Lasse

Det er en bærbar computer, så derfor følger der ikke rigtig noget software med til tastatur, mus mm.

//Emilbp

nej ikke direkte men drivere til tastatur (ultranav så vidt jeg husker) mm. kan hentes på IBM's hjemmeside eller via update connecter - og hvis der stadig er garanti på svinet så vil IBM sikkert gerne sende dig driverne gratis. Men det er jo Mandag i morgen og så kan du jo prøve at snakke med dem om dit problem.

mvh
Troels

Jeg har fået løst problemet... Det var Servicepack 2 der udgjorde problemet...

//Emilbp

t