Sætte en Ps2 ind i kabinettet ?

Tags:    diverse

ey alle med nørder .

Jeg har dennehersens comp, og nu har jeg fået tv kort , så sætter jeg også lige min ps2 til tv kortet. Så får jeg den geniale ide at sætte den IND i kabinettet, jeg har siddet og målt om der var plads, som der så var(:D). Men så kommer spørgsmålet. Ville noget af elektronikken i Playstationen ikke ødelække noget af det i min comp(og omvendt) hvis jeg satte den i bunden af compen ??.

-----
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig, men det kan du ikke da jeg er mig og du er dig....

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du er nødt til at skille din PS2 ad, da kronometriske trykspændinger i PS2 Emotion chippen ellers vil genere for meget varme. Du er også nødt til at patche din PS2 til at køre 32bit istedet for 128bit, da den ellers ikke vil kunne synthetisere sin Z-buffer over din PC. Det er en bug i PS2 firmwaren, men kan nemt fixes ved en update..

Det er nemt nok og er beskrevet mange steder - jeg har selv gjort det. Prøv at søge på Google..

Du er nødt til at skille din PS2 ad, da kronometriske trykspændinger i PS2 Emotion chippen ellers vil genere for meget varme. Du er også nødt til at patche din PS2 til at køre 32bit istedet for 128bit, da den ellers ikke vil kunne synthetisere sin Z-buffer over din PC. Det er en bug i PS2 firmwaren, men kan nemt fixes ved en update..

Det er nemt nok og er beskrevet mange steder - jeg har selv gjort det. Prøv at søge på Google..

Tak for hjælpen .... Så ska der saves lidt i kabinettet :D
.
Skriv lige hvis du vil ha de 7 up :D

[Redigeret d. 27/12-04 14:06:44 af Dini]

t