Hvordan reklamere man på en side, mht indtjening

Tags:    diverse

For at gøre det klart ønsker jeg kun besvarelser fra folk der har erfaring med emnet..

Jeg har udviklet et site til en kunde, og han har svært ved at betale. Derfor har jeg indgået en aftale om at jeg må sætte reklame på hans side..

Jeg hader selv reklamer, men da det ikke er mit site, rager det mig mere eller mindre.

siden marts har der været 65.000 besøg, og jeg mener derfor at der er mulighed for at lave en form for indtjening på reklame.

Men hvordan ?

Jeg har tænkt mig at benytte tradedoubler, men har jeg ret i at folk fra vælger at trykke på de irriterende reklamer ?

Derfor ønsker jeg at vide om man stadig får indtjening ved popup's der bliver blockeret af popup blockere ?

og kender nogen til noget java script, der får sådan en "kæmpe" reklame til at komme frem på siden med et lille kryds i hjørnet til at lukke den..

HVORDAN TJENER JEG PENGE !!!

på forhånd tak !

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ikke at jeg selv har den vilde erfaring men prøv at kigge på www.doubleclick.net ser ud til der er mange der bruger det. Betaling plejer at foregå ved enten klik eller visninger og så overførsel til din konto

tradedoubler.dk er et ganske godt valg syntes jeg selv. med hensyn til popups eller alle andre reklamer så får du en kode som du bare kan paste ind på din side når du er blevet godkendt af det firma som du har søgt. du kan se detaljer for priser og så videre når du klikker på det firma som du vil reklamere for.
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------
tjeck lige http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=18 hvis du vil hjælpe med at lave et godt spil!

Jeg har udviklet et site til en kunde, og han har svært ved at betale.

Dit problem er jo at kunden ikke vil betale for noget han har fået, og istedet for at konfrontere ham med det, søger du andre veje.

Det er aldrig sjovt ikke at få sine penge, men hvad gør dit webhotel hvis du ikke betaler? de tager siden ned, sælger domænet osv... så hvad venter du på? tag siden ned! og bagefter kunne du jo lave reklamer på siden og tjene lidt ekstra! :)

Casper

jeg sagde jeg ville have svar fra folk med erfaring.. han har et IS selskab der er ved at lukke.... sig mig så lige hvordan jeg får mine lidt over 20.000 kr trukket ud af ham ? han kan bare dreje nøglen og jeg kan vinke farvel til mine penge...

Lukker jeg siden, vil der ikke komme kunder, og derved ingen reklame indtægt...

endvidere var det ikke andre forslag jeg efterspurgte. men folk der kender til online reklamering..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

[Redigeret d. 22/12-04 17:53:45 af Jokke Jensen]

Bare for at bidrage...

Jeg tror ikke reklame er vejen frem, for hvis din kunde drejer nøglen om, så er hans side vel ikke længere relevant, og så ryger reklameindtægten.

Der må være en anden måde hvorpå du kan få ham til at give dig penge inden han drejer nøglen helt rundt, for hvis det først er sket, så står du sikkert ikke forrest i køen til at få penge fra konkursen. Problemet med et IS er at han hæfter med alt hvad han ejer og har, det vil sige at han skal sælge biler, inventar, alt han ejer for at kunne betale sin gæld. Mit bedste bud er at høre en gratis advokat service hvordan du skal forholde dig til dine penge, også fordi du i princippet kan tvinge ham til at sælge sin bil, hvis det kan skaffe penge til dig!

Alternativt skal du se om du kan få betaling i andet end penge, eksempelvis få ham til at give dig rettigheder til domænet, navnet, virksomheden eller lignende. Men helst penge, inden han drejer nøgen om.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Jeg ville værlge at oprette en Google Adsense konto.

HVORDAN TJENER JEG PENGE !!!

Ved hårdt arbejde..

Hvorfor laver du ikke bare en afdragsordning med vedkommende (500kr./md.?)? Din reklameordning er værdiløs efter min mening - er du overhovedet sikker på at hans besøgende er interesserede i at vide noget om den service du selv tilbyder.

[Redigeret d. 23/12-04 11:48:20 af bjoernsling]

Okay.. jeg omformulere mit spørgsmål..

hvordan laver jeg popupreklamer der hopper ind fra siden elller toppen, og har et "luk vindue" knap i toppen.. som popup blockerer..

og nej brian.. ved et IS hæfter man ikke personligt... derfor skal man have en kapital på 125.000

Det er en ven der har siden, og jeg øsnker ikke han skal lukke siden, men jeg må kunne tjene penge på lidt reklamer...
Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

Bare for god ordens skyld:

MAn skal IKKE have en start kapital på 125.000 ved et I/S, det er ved Anpartsselskaber man skal have det, og hæfter her kun med den indskudte kapital.

Ved Interessentskaber I/S (privat ejede virksomheder) hæfter man personligt med alt hvad man ejer og har.

http://www.cvu.dk/sw609.asp
http://ida.dk/Selvstaendig/R%C3%A5dgivning/Virksomhedsformer.htm

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

sorry... mente Aps..

Men er der stadig ingen der kender til noget java script der får den fucking kæmpe reklame til at hoppe ind fra siden, med et kryds i hjørnet til at lukke..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

[Redigeret d. 26/12-04 21:16:13 af Jokke Jensen]

t