Hvilket web-hotel? *Har nogle krav* ;).

Tags:    diverse

Hejsa. Jeg mangler et godt Web-Hotel. I kender måske www.Surftown.dk - Jeg havde tænkt på at købe deres største pakke med 20 domæne osv. Desværre har de ikke ASP.net, hvilket er det eneste programmerings sprog min far kan og vil lære. Nu er mit spørgsmål til jer, findes der en webhost der køre med nogenlunde de samme ting til nogenlunde samme pris (+/-) Men som har ASP.NET?

- Håber i kan hjælpe :]. Fortsat god aften.

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
du kan selv søg på:
http://www.findwebhotel.dk

Mvh. Jop...

Den billige :

www.web10.dk <- 10 tallet står for deres oppe tid i procent, først trode jeg det var 10kr om mdr.

Den mere fornuftige :

www.danhost.dk <- brugte dem før, men de er ikke vildt flexible, havde et problem med sessions i .net de gav fortabt ved, og refunderede mine penge, hvilket betød de måtte lukke min kundes side..

Den perfekte :

http://azero.dk/produkter/webhoteller/firesiteplus/

bruger dem nu, og har ikke haft de fjerneste problemer, supporten er i top.. som den skal være...

10-20-30 webhoteller, det er vel noget man selvbestemmer, det er bare flytte dns'en til adressen..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

www.web10.dk <- 10 tallet står for deres oppe tid i procent, først trode jeg det var 10kr om mdr.

LOL :D

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

Det er så din erfaring, jeg har en ven, som også blivet hostet af web10, og han har ikke haft de store problemer, andet end de tidspunkter hvor de retter fejl...

1101110100010110000101000001

Husk, det kræver 42 muskler at se sur ud, det kræver kun 6 at slå idioten ned...

tjaa.. det er virkeligt min erfarring med web10.. jeg vil da nok indrømme jeg stadig bruger dem, men kun til folk der ikke vil betale mere.. endvidere er deres support elendig, men okay, hvad får man for en ti'r..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

tjaa.. det er virkeligt min erfarring med web10.. jeg vil da nok indrømme jeg stadig bruger dem, men kun til folk der ikke vil betale mere.. endvidere er deres support elendig, men okay, hvad får man for en ti'r..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

web10.dk er elendige, ikke kun med deres oppetid,
for 5-6 mdr siden startede min side med at være ustabil, og de påstod at der ikke var noget galt, og 2 mdr senere fik jeg at vide af deres support at "de havde et stykke defekt hardware som fik serveren til at gå ned - en gang imellem" og de skriver ikke noget om det...........og for 1 mdr siden var det stadig ikke ordnet,
så satte jeg min egen webserver op.

t