H V O R L A N G tid kan det tage??????????

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Det kan ikke passe at man skal vente 365 dage på at ens artikle bliver godkendt/afivist !!!!!!

heller ikke fordi den bare har være til godkendelse Éen gang før.

artikle det handler om er

11-12-03 22:06 - Et lille c++ spil (C/C++) - Status: Afventer godkendelse

jeg har en anden artikel der også nærmere sig de 365 dage hvor den afventer godkendelse, nu syntes jeg jeg har Været
tålmodig

og der ikke rigit sket noge, selv om jeg gentagende gang har gjort opmærksom på det.

senest i http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=0&f=17&t=290&searchword=artikler

den anden artikel der er tale om

04-02-04 01:28 - Start på Envelop Visual Basic (Visual Basic) - Status: Afventer godkendelse

mvh.
Thomas
-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41

Tvivler på det hjælper at whine..

Men det er da forsøget værd.. Det er gængst at det tager tid før artiklen bliver godkendt.. men hvorfor har du så skide travlt med det ? du skriver den vel for at udvikle dette community, og den skal nok blive godkendt på et tidspunkt..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Det er da forståligt nok at der bliver "whinet" (ville mere mene gjort opmærksom på, var et bedre udtryk) over det. Et år er jo alligevel en del tid at vente. Det virker sådan lidt demoraliserende syntes jeg, at der skal gå så lang tid før ens artikler bliver godkendt/afvist, det mindsker lysten til at skrive dem.

Og ville da mene det var klart, at hvis man har brugt tid på en artikel ville man da gerne se den ude på siden hurtigst muligt.
Men jeg undrer mig nu lidt over, hvordan det kan tage så lang tid. Det er jo ikke fordi det er nogen kæmpe artikler der bliver skrevet, de er alle ret beskedne, så det burde jo i teorien ikke tage så lang tid at læse igennem. Hvor mange artikler bliver der sendt ind? Evt. få nogen flere "trusted members" til at godkende artikler...

--
- You look just like a little hog. Squeal piggy! -
Deliverance

Det er da forståligt nok at der bliver "whinet" (ville mere mene gjort opmærksom på, var et bedre udtryk) over det. Et år er jo alligevel en del tid at vente. Det virker sådan lidt demoraliserende syntes jeg, at der skal gå så lang tid før ens artikler bliver godkendt/afvist, det mindsker lysten til at skrive dem.

Og ville da mene det var klart, at hvis man har brugt tid på en artikel ville man da gerne se den ude på siden hurtigst muligt.
Men jeg undrer mig nu lidt over, hvordan det kan tage så lang tid. Det er jo ikke fordi det er nogen kæmpe artikler der bliver skrevet, de er alle ret beskedne, så det burde jo i teorien ikke tage så lang tid at læse igennem. Hvor mange artikler bliver der sendt ind? Evt. få nogen flere "trusted members" til at godkende artikler...

--
- You look just like a little hog. Squeal piggy! -
Deliverance

Jeg vil nu også give thomas ret i, at et år er lidt for lang tid... Et halvt år måske, men kan det virkelig passe, at han skal vente et helt år på at få godt kendt sin artikkel?

Måske skulle admin og co-admins måske overveje at gøre som Phillip foreslår? Få nogle til at hjælpe jer med at godkende tutorials, eller på anden måde få sat tempoet lidt op? :)

- Mads

Det har for nylig været oppe som emne i chatten, og KasperTSW har fortalt at de overvejr at skaffe nogle flere Co-Admins... det var der i hvert fald snak om..

//Emilbp

Det har for nylig været oppe som emne i chatten, og KasperTSW har fortalt at de overvejr at skaffe nogle flere Co-Admins... det var der i hvert fald snak om..

//Emilbp

Det er korrekt, der er en gruppe der er blevet godkendt, som en slags artikelbedømmere. Dette skulle sætte skub i tingene og tage noget af læsset fra CoAdminsene, så de kan bedømme mere effektivt, og hurtigere, nu da de får et uafhængigt panels mening først!

// Kasper

Dine artikler er gentagne gange blevet afvist og indsendt igen - uden at du har fået rettet de fejl vi har gjort dig opmærksom på. Vi gider, for at sige det lige ud, ikke spilde vores tid på at afvise de artikler igen når du alligevel ikke tager kritikken til efterretning.

Mvh,

Thomas Nielsen

[Redigeret d. 01/12-04 18:57:59 af Thomas Nielsen]

Dine artikler er gentagne gange blevet afvist og indsendt igen - uden at du har fået rettet de fejl vi har gjort dig opmærksom på. Vi gider, for at sige det lige ud, ikke spilde vores tid på at afvise de artikler igen når du alligevel ikke tager kritikken til efterretning.

Mvh,

Thomas Nielsen

[Redigeret d. 01/12-04 18:57:59 af Thomas Nielsen]

Er 1 gang gnetagende gange????

vil jeg også har nævnt i e ntidligere tråd.

og jeg tager kritiken til efteretning, jeg har ændret på den, måske i skulle tage at kigge på den!!!!! inde du/i kommentere at den ikke er ændret.

-Thomas

<snip>Brok</snip>

Den første del af reject-reason lød "Der er mange stave og generelle sprogfejl i artiklen". Artiklen er stadig fyldt med disse fejl (I højere grad end dit første indlæg i denne tråd).

Mvh,

Thomas Nielsen

Det kan ikke passe at man skal vente 365 dage på at ens artikle bliver godkendt/afivist !!!!!!

heller ikke fordi den bare har være til godkendelse Éen gang før.

artikle det handler om er

11-12-03 22:06 - Et lille c++ spil (C/C++) - Status: Afventer godkendelse

jeg har en anden artikel der også nærmere sig de 365 dage hvor den afventer godkendelse, nu syntes jeg jeg har Været
tålmodig

og der ikke rigit sket noge, selv om jeg gentagende gang har gjort opmærksom på det.

senest i http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=0&f=17&t=290&searchword=artikler

den anden artikel der er tale om

04-02-04 01:28 - Start på Envelop Visual Basic (Visual Basic) - Status: Afventer godkendelse

mvh.
Thomas

Den artikel om C++, den vil jeg gerne læse, kan du sende den med mail eller noget?

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

<snip>Brok</snip>

Den første del af reject-reason lød "Der er mange stave og generelle sprogfejl i artiklen". Artiklen er stadig fyldt med disse fejl (I højere grad end dit første indlæg i denne tråd).

Mvh,

Thomas Nielsen

Du/I har undladt at kigge på den på et ugyldigt grundlag, og jeg har skrevet tidligere om det.

nu er det jo næsten 365 dage siden, men så vidt jeg husker
har jeg forklaret om grafikkaldet.

er det ikke at tage kritiken til etfererettnig????

stave og sprogfejl? jeg har ikke artiklen liggende på computere længere så jeg kan ikke tjekke om du har ret, eller bare kommer med endnu et ugyldtigt grundlag for ikke at godkende/afvise den.

-Thomas

<< < 12 > >>
t