Webshop?

Tags:    diverse

Jeg kunen godt bruge en webshop, til at sælge ting til folk... fluer jeg har bundet osv.

Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gribe det an.
jeg kan sikkert finde nogle source, men hvordan for lavet så de kan betale, osv???

findes der et sted på nette der forklare det hele om webshops?

det skal være rettet mod det danske market..

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kunen godt bruge en webshop, til at sælge ting til folk... fluer jeg har bundet osv.

jeg kan sikkert finde nogle source, men hvordan for lavet så de kan betale, osv???

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

så lige en reklame for webshop her.. sjovt nok.. ved ikke om du kan bruge det... http://www.danhost.dk/page.asp?id=danshop

SkypeR That\\\\\\'s ME :D

----------------------------------------------
%49%66%20%79%6F%75%27%76%65%20%74%72%61%
6E%73%6C%61%74%65%64%20%
74%68%69%73%2C%20%79%6F%75%20%6D%75%73%
74%20%62%65%20%62% 6F%72%65%64%2E%2E%2E

[Redigeret d. 26/11-04 18:42:43 af SkypeR]

Hvis du vil kode en webshop fra bunden, så skal du jo kunne et cgi sprog som php eller asp.

i php skal du kigge på

sessions og multidimensionelle arrays

og mht. betaling så koster dankort support 15.000 kr. for at få det godkendt af pbs (og det kræver at du har SSL forbindelse, god sikkerhed og lign.) + 5000 kr. i årsafgift

så bare kontooverførsel plejer at være fint.

[Redigeret d. 27/11-04 00:19:10 af TheDeathArt]

Hmmm... fedt nok... men ville gerne selv lave på det/fra grunden... helst med noget materiale jeg kunne læse mig klog om webshop snedkeri.
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Hmmm... fedt nok... men ville gerne selv lave på det/fra grunden... helst med noget materiale jeg kunne læse mig klog om webshop snedkeri.
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Ja okay jeg sagde helder ikke det var løsningen :D men lidt hjælp måske... held og lykke med videre søgning..

SkypeR That\\\\\\'s ME :D

----------------------------------------------
%49%66%20%79%6F%75%27%76%65%20%74%72%61%
6E%73%6C%61%74%65%64%20%
74%68%69%73%2C%20%79%6F%75%20%6D%75%73%
74%20%62%65%20%62% 6F%72%65%64%2E%2E%2E

[Redigeret d. 26/11-04 23:07:54 af SkypeR]

Hvis du vil kode en webshop fra bunden, så skal du jo kunne et cgi sprog som php eller asp.

i php skal du kigge på

sessions og multidimensionelle arrays

og mht. betaling så koster dankort support 15.000 kr. for at få det godkendt af pbs (og det kræver at du har SSL forbindelse, god sikkerhed og lign.) + 5000 kr. i årsafgift

så bare kontooverførsel plejer at være fint.

[Redigeret d. 27/11-04 00:19:10 af TheDeathArt]

Jeg ville nok helt droppe selv at bygge det, primært pga. prisen + omkostning mht tid, prøv og regn ud hvor lang tid det vil tage og hvilken timeløn du selv synes er rimelig :) he he det bliver dyrt! (jeg ved godt du ikke skal betale dig selv!)
Jeg ville måske kigge på sider som http://www.paypal.com
Der kan du oprette en form for links som når kunder trykker på dem bliver bedt om at betale for den varer de nu vil købe, og der kan du tage mod dankort betaling, det er ikke nogen hemmelighed at deres service self. koster penge, de vil have nogle procenter men jeg tror godt det kan betale sig når man tænker på hvad du selv skal bruge af tid på at lave siden :)
Håber du kan bruge det til noget!

Kent

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Hej

Jeg sælger en webshop, hvis du stadigevæk er interesseret kan du kontakte mig for mere info crs@sol.dk

t