Har ved en fejl installeret Windows Server 2003

Tags:    diverse

Da jeg skulle installere service pack 2 kom jeg til at indsætte server 2003 og fulgte installation indtil det var forsent (var en fejl).

Den genstartede og var klar derfra...

Hvordan slettter jeg server 2003 uden at formatere XP? Help hurry

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Da jeg skulle installere service pack 2 kom jeg til at indsætte server 2003 og fulgte installation indtil det var forsent (var en fejl).

Den genstartede og var klar derfra...

Er det en joke? Sig at det er en joke...

Hvis det ikke er en joke (hvordan i alverden bar du dig ad med at overse alle Windows 2003-bannerne?) så prøv at installere WinXP fra CD'en uden at vælge at formatere harddisken.

Du er nødt til at formattere, man kan så vidt jeg ved ikke "nedgradere" et operativsystem

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Nej det er ingen joke.... :D
Cd'erne er næsten ens. og ligger sidder samme sted. Og jeg havde meget travlt da kl. var mange. :P

Siger du at jeg skal boode på den når jeg er inde i windows eller når pcen booter?
Vis jeg geninstallere XP (i dette tildfæld) vil den så fjerne alt fra skrivebord osv.? Eller alle andre styresystemer.
BTW. Hvordan har den enelig kunne installere Server 2003 ovenpå når pc'en ingen partitioner har!???

Det bør på en eller anden måde være muligt da den jo klargjord installationen til når man genstartede PC'en.

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Ligner dine skiver hinanden ?

Tsk tsk.. du må være farve blind.. syntes der er lidt farve forskelle på min xp og web server 2003 skrive... :)

Ja det bedste ville nok være at formatere.. Men du kan vel godt få lov til at installere oven i ved at boote fra xp skiven... Men det anbefales ikke..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Det er rigtigt der er forskel på farve (den ene er blå den anden grå), men pakken er ens, jeg opbevare dem det samme sted begge er fra windows. Navnene Hedder begge noget med "Windows" Og så bagefter noget med "SERV" og til sidst et nummer :D

Jeg har fundet cden og læst på en lille medhørende papir af afinstallation sker ved at geninstallere ens tidligere styresystem. Det kan dog ske at man bliver nød til at formattere...

SURT :(
For pc'en var ellers lige formatteret og var på vej til at installere alt... Findes der slet ikke flere måder???

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Hvis den lige er blevet formateret hvad er der så galt med at formatere igen? Den er jo næsten tom alligevel.

-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
-------------------------------------------------------

Jow... Men har bare lige gjordt det :(
Men det har du ret i...
Deler ud nu!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en