et mærkeligt spørgesmål...

Tags:    diverse

Howdy, det er er et lidt mærkeligt spørgesmål, men jeg stiller det alligevel...

Jeg mangler 3000 kr. til en iPod(INTET MINI, kun den gode gamle)

og hvordan skaffes de for en 14 årig tingelign ting som mig???

kan ikke abrjede hos supermarked/købmand ting, for ingen vil have mig! :(

Hjææælp, hvad gær jeg???
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Howdy, det er er et lidt mærkeligt spørgesmål, men jeg stiller det alligevel...

Jeg mangler 3000 kr. til en iPod(INTET MINI, kun den gode gamle)

og hvordan skaffes de for en 14 årig tingelign ting som mig???

kan ikke abrjede hos supermarked/købmand ting, for ingen vil have mig! :(

Hjææælp, hvad gær jeg???
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Du bliver SYG til php :P så kan du nemlig tage en mega timeløn ;)

Ellers er der altid den gode gamle "trækker" metode ;) (sorry kunne ikke lade være :D)

har en lidt anden god ide... Personligt keder jeg mig med at arbejde med aviser osv... (enige :D )

Min ide er at lave noget på computeren... Jeg har personligt tjent ret mange penge i byen på at lave ting for folk (okay ikke enormt, men det var heller ikke stort arbejde).

Jeg elsker at redigere film så har fået lavet nogle film fra skolerejse osv.. Og brande den også sælge den til hele klassen :D . Gør det iøvrigt stadig.
Jeg regner med at jeg tjener 60-90 kr. på det.

Ellers er der også mange i min klasse der gerne vil have lavet en hjemmeside. Lav en enkel en til dig... Eks. kopir alle dine koder, lav meget lidt om og så nye billeder...
Der kan man godt tjene 50-60 og det behøver ikke tage mere end ca. 30-40 min. (hvis du er god :P )

En anden ide er at lave forsider til folk i klassen :D Jeg har fået nogle få tilbud med at lave deres forside... og det behøver ikke at tage så meget tid...

Lav sådan noget... Det er både SJOVT og så er der også penge i kassen... Tjener dog ikke en formue!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

hov dobbeltpost

[Redigeret d. 09/11-04 22:57:46 af Sunken]

Du må ud med aviserne.. har en kammerat her i aalborg der laver 8000 om måneden på en morgen rute... ca3 timer hver dag..

Og da du nok ikke har brugt dit frikort endnu, da ingen supermarkeder vil ha dig.. vil det sige du kan score en del penge uden at betale skat af dem.. altså starter du d1 december skulle du fint kunne få 2 til januar...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

ps. Men ja.. du kan sikkert godt score de 8000 på en aften, med en lille 14 årig røv... tsk tsk

[Redigeret d. 09/11-04 23:23:17 af Jokke Jensen]

t