Hej jeg har lige hentet trialen Adobe Encore DVD 1.5 Tryout

Tags:    diverse

I det ligger der en hjælpe guide så jeg kan komme igang med at lave menuer til dvder men når jeg prøver på at hente filmen som er en .avi film ind i programmet ved at trykke ("file --> import as asset") så skriver den bare:

Video files for this project must have a resolution of 720x576 or 704x576

Ja jeg vil da tro det er fordi filmen er i et andet størelses forhold! Men er der nogle der ved hvordan jeg så kan få den ind evt. ændre størelses forholdet uden alt for meget besvær???

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det tager jo også en evighed... Der bør være en måde at snyde computeren til at afspille den i den format!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Ja du skal bare have fat i et videoredigerings program...

hent adobe premier.. den fåes også i demo..

importer filen, og exporter den i den størrelse du ønsker.. er filmen i lille opløsning vil den virke grim og klodset.. Men sådan vil den desværre se ud i fuld skærm på dit tv..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Fejlen siger "this project", så måske man kan lave størrelsesforholdet om for hele projektet?

Hilsen Mark Jensen

DNA er naturens array

Det tager jo også en evighed... Der bør være en måde at snyde computeren til at afspille den i den format!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Jeg må altså lige kommentere din kommentar....
jeg redigere MEGET video og kender en, som fktisk er proff. og hvis det er renderingen som du taler om tager tid, så er der ingen vej uden om..... render det!
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Jeg har selv fundet ud af det

t