Windows Media Player 10

Tags:    diverse

Jeg har installeret Media Player 10. Men det fungerer virkelig dårligt. Programmet fryser hele tiden. Det værste er at jeg ikke en gang kan afinstallere det og insatallere version 9. Har prøvet alt det med Add/Remove Programs og også System Restore. Intet virker.
Er der ikke en der kan hjælpe mig?

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hmf.... :D
Jeg har installeret Windows Media Player 10 men der var ingen fejl. I såfald er det en sjællend fejl.
De fejl der sker under en installation sker for det meste når man laver andre ting imens man installere! Det bør man aldrig gøre - bare til en anden gang...

Når men i såfaldt vil jeg mene at man godt kan installere Windows Media Player 9 oven i uden at man skal slette 10'eren. På samme måde kan du også have 2 mediaplayere installeret på samme tid. Om den så automatisk vil finde ud af at starte alle filer i 9'eren tør jeg ikke sige men det bør altså virke.... Gør det ik det?

Gør du noget for at computeren fryser? Har du nogle andre ting kørende i baggrunden som kan forvire mediaplayer eller hvad?

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Nej man kan ikke installere 9'eren oven i. Den siger at der allerede er en nyere version installeret. Og det har den jo også ret i.
Programmet fryser for det meste lige i det jeg åbner en playlist. Desuden fryser den også tit når den skal skifte nummer...

Kommer programmet med en fejl eller eventuelt en fejlkode? Hvis kan du så ikke lige skrive den her så skal jeg nok prøve at finde ud af hvad der er galt.

Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------

t