Artikler til UML + En god compiler

Tags:    c++

Hej alle udviklere.
Jeg kunne godt tænke mig at lære UML, jeg vil gerne høre hvilken compiler det er bedst til det... Jeg kunne også godt tænkemig nogle links til nogle artikler om UML.

Mvh.
Kasper Nielsen

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej alle udviklere.
Jeg kunne godt tænke mig at lære UML, jeg vil gerne høre hvilken compiler det er bedst til det... Jeg kunne også godt tænkemig nogle links til nogle artikler om UML.

Mvh.
Kasper Nielsen

UML = Unified Modeling Language

det er en måde at opdele og visualisere sin kode på inden man programmerer.

www.pragsoft.com er udemærket og den er til windows. Hvis du er til Open Source og "den skal kunne køre på alt" så vil jeg klart anbefale http://argouml.tigris.org/ - ArgoUml, det er fornuftigt og det bruger jeg engang imellem.

Artikler omkring UML er bare en hurtig søgning på google, men UML er for det første om at forstå sin kode, og få et overblik over den, inden man koder! :)

Casper

Den 08-06-04 16:26 skrev Casper Steinmann følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Hej alle udviklere.

Mvh.
Kasper Nielsen

UML = Unified Modeling Language

det er en måde at opdele og visualisere sin kode på inden man programmerer.

www.pragsoft.com er udemærket og den er til windows. Hvis du er til Open Source og "den skal kunne køre på alt" så vil jeg klart anbefale http://argouml.tigris.org/ - ArgoUml, det er fornuftigt og det bruger jeg engang imellem.

Artikler omkring UML er bare en hurtig søgning på google, men UML er for det første om at forstå sin kode, og få et overblik over den, inden man koder! :)

Casper
-----------------------------------------------------------------------------
øøøøøøøøøø, hvordan bruges compileren???

Mvh.
Kasper Nielsen

øøøøøøøøøø, hvordan bruges compileren???

Mvh.
Kasper Nielsen

UML er ikke et programmeringssprog men en måde at vise hvordan ens programmer er bygget op via klasser osv. UML er blot en samling skemaer og kan således ikke kompileres.

Casper

t