Hvilket lydkort?
Det kan lyde som en IRQ fejl (mener jeg det hedder)
tjek lige dette ved at gå ind i enhedshåndtering og så først dit grafikkort.. dobbeltklik på det, og gå hen på fanen resources /resurser (har selv engelsk så ved ikk hvad det hedder på dansk)
Der er det muligt at læse hvilken IRQ den har.
Tjek det samme med lydkortet og skriv resultaterne her.
Hvad står der mere end code 10 ? En hurtig søgning i hjælp fortalte nemlig at der vil komme en code plus et nummer efterfulgt af fejlbeskeden hvis dette skulle opstå.
Mvh
Lasse
Fejlen lyder således:
This device cannot start. (Code 10)
Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.
Min er også sat til engelsk. Jeg prøvede at gå ind i enhedshåndtering som du skrev og IRQ hedder 19 på grafikkortet.
Lydkortet er der flere forskellige:
NVIDIA(R) nForce(TM) Audio Codec Interface hedder IRQ 22
NVIDIA(R) nForce(TM) MCP Audio Processing Unit (Dolby(R)Digital) hedder IRQ 21
NVIDIA(R) nForce(TM) MIDI UART hedder IRQ 10
Men de overstående er der ikke fejl på, det er denne der er fejl på:
NVIDIA(R) nForce(TM) Audio
Den har ikke menuen IRQ så der kan jeg ikke tjekke det..
Hjælper det dig noget??
Nej kan desværre ikke pt hjælpe dig, har søgt meget på google og kan kun komme frem til at en code 10 error faktisk tit opstår ved ti4x00
Nogle siger man skal totalt geninstallere, da det kan være en fejl in windowsinstallatinonen, andre mener du skal opgradere dit grafikkorts bios (måske ekstremt at gøre, så råder dig til at lade være).
Det er sjovt for er selv kommet ud for en code 10 i dag, da jeg skulle installere et trådløst netkort.. Blev dog ikke færdig, så skal prøve igen i morgen. Poster lgie hvis jeg finder ud af noget interessant
Mvh
Lasse