Firewall

Tags:    diverse

Hej alle
Jeg ved ikke om det er den rigtige teknologiforum jeg har henvendt mig til, men her kommer mit spørgsmål!:

Jeg bruger MSN utroligt meget, og ja, sidste gang jeg skulle hente en opdatering, så har jeg ikke kunne kommet på.
Der kommer bare en fejl op, når jeg prøver at kontakte min kontaktpersoner, eller de prøver at kontakte mig!
Jeg kan godt skrive beskeder med det gamle MSN, altså det der ligger på Windows XP, men ikke MSN Messenger 2,6, eller hvad det hedder?.
Jeg tror det er et problem med Firewallen, men hvad tror i?, nogle der kan løse det??

Mvh. Rasmus Højlund Hansen
Ramu.dk

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv det her. Gå ind i indstillingerne for Windows Firewall (Start->Kontrolpanel->Windows Firewall). Tryk på fanen "Undtagelser". Tryk på tilføj program. Nu kommer der en lang liste af programmer frem. Hvis ikke din messenger er der så tryk gennemse og browse frem til din msmsngr.exe eller hvad den nu hedder.

-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
-------------------------------------------------------

Der er ikke noget der hedder windows firewall i kontrolpanelet!
Men der er noget der hedder sikkerhedscenter, og der er der en Windows Firewall, men jeg kan stadig ikke få det til at fungere, selv om jeg har undtaget MSN.. Hmm?

t