Det har efterhånden været diskuteret mange gange her på sitet, men lad mig da bare opridse hvad der tidligere har været snakket om. Der har været problemer for enkelte brugere, der fik popups nærmest konstant. Dette er et cookie relateret problem, da folk der accepterer 3rd party cookies generelt IKKE har det problem. AdLink, som viser reklamer på Udvikleren.dk, har implementeret kode der placerer en cookie der fortæller om antallet af popups man har set, og viser kun en lille mængde popups - hvis de altså får lov til at placere den cookie, ellers er det jo svært.
Derudover blev der for et stykke tid siden fjernet en del popups efter aftale med AdLink. Der vises nu kun en meget lav andel af hvad der blev vist før, men igen, får de ikke mulighed for at placere cookies, ja så kan den samme popup risikere at blive vist igen og igen.
Personligt får jeg max et par popups om dagen, og jeg besøger ellers sitet ganske flittigt (jeg bruger ikke nogen popupblocker)! Jeg håber det var svar på dit spørgsmål
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster
[Redigeret d. 21/09-04 12:46:11 af Kasper (TSW)]