Apache problem!! Kan kun selv se min apache serv. :(

Tags:    diverse

Hej,

Har brugt flere timer nu på at få en web server til at virke !! har prøvet at installere xampp , easyphp men kunne ikke få det til at virke også downloade jeg apache og det virkede troede jeg pga. der stod "Det virkede! Apache Webserveren er installeret på denne maskine!" men så gav jeg linket videre til nogle fra msn og spurgte om det virkede og det gjorde det ikke :( er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at sætte en webserver op lidt ligesom www.164.dk web serv., Help help !! kan ikke klarer det mere..

Ved ikke om jeg sidder bag en router er en newb!
Har TDC adsl ..

Siden der ikke virker kan ses her: www.sw.lir.dk - 80.198.44.8 - 0x50c62c08.kd4nxx4.adsl-dhcp.tele.dk

[Redigeret d. 05/09-04 21:33:32 af SpunK!3]

Hvis du ikke ved hvad du sidder bag, bør du overordentligt overveje om dette ikke er en for stor en mundfuld til dig!
IMO
Men hvis jeg skal give dig et råd ville jeg tjekke om du har en firewall på, bruger du WindowsXP er det sandsynligvis den indbyggede firewall der skygger. Start -> Opret forbindelse til -> Vis alle forbindelser -> højreklik på din forbindelse og vælg Egenskaber. Her går du ind under fanen Avanceret og ser om den indbyggede firewall er sat til.

Prøv at traceroute dig selv, det giver altid et godt overblik, og kan bruges ligemeget om du sidder med Linux eller Windows.

// Kasper

Hvis du ikke ved hvad du sidder bag, bør du overordentligt overveje om dette ikke er en for stor en mundfuld til dig!
IMO
Men hvis jeg skal give dig et råd ville jeg tjekke om du har en firewall på, bruger du WindowsXP er det sandsynligvis den indbyggede firewall der skygger. Start -> Opret forbindelse til -> Vis alle forbindelser -> højreklik på din forbindelse og vælg Egenskaber. Her går du ind under fanen Avanceret og ser om den indbyggede firewall er sat til.

Prøv at traceroute dig selv, det giver altid et godt overblik, og kan bruges ligemeget om du sidder med Linux eller Windows.

// Kasper

Det virker !!! :D :) Takker mange gange !! you rocks !!!

Det var da dejligt :-)

// Kasper

t