Doom3 font

Tags:    diverse

Hvis nogen skulle have set en gengivelse af de fonte som er lavet til PDA'en i D3, ville jeg være taknemmelig for en henvisning til dem.

Og ja... Selvfølgelig har jeg søgt på google, men siden jeg skriver her fandt jeg selvfølgelig ingenting.
Det kan godt være det bare er mig der ikke har søgt på det rigtige osv.

På forhånd tak.

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hmm. Den skrifttype de bruger ligner efter hvad jeg kan se en:
Courier New... Jeg kan ikke lige se om det er den arabiske eller hvad det er....

Den type er allerede installeret i Word og Wordpad.

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Hvis nogen skulle have set en gengivelse af de fonte som er lavet til PDA'en i D3, ville jeg være taknemmelig for en henvisning til dem.

Og ja... Selvfølgelig har jeg søgt på google, men siden jeg skriver her fandt jeg selvfølgelig ingenting.
Det kan godt være det bare er mig der ikke har søgt på det rigtige osv.

På forhånd tak.

Kan du ikke lige poste et screenshot af det, så er det lidt nemmere..

Okey...
http://sj.1go.dk/d3font_preview.jpg

... Men du vil da ikke til at søge alle mulige sider igennem?
For så vigtigt er det ikke :)

Siden fides ikke. Sådan skriver den hos mig...

Prøv lige at checke om linken er rigtig...

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Af en eller anden mystisk årsag, så virker links her på udvikleren nogen gange ikke.
Copy / Paste linket manuelt, så fungerer det.

Det handler om at jeg er i gang med at lave en rekonstrueret udgave med et lidt andet emne... UAC kunne passende være EUC ... Erhvers Uddannelses Center.

Den font du snakker om ligner rigtig nok den, men det passer ikke fuldstændig aligevel. Det gør nu ikke noget, for det er ikke svært at få det til at se 100% troværdigt ud.

Det er det var hovedsageligt den anden font jeg ville have fat i (nej... det nævnte jeg ikke før), som minder en smugle om Terminator-fonten. Hvis du forstår.

Det er sådan set af ren og skær dovenskab jeg spørger, for i og for sig kan jeg jo bare klippe hele alfabetet ud og så sætte ordene sammen.
Men det er jo lidt af et arbejde :)

t