Ihhh nej.
Det er ikke lovligt at købe et produkt og installere det på dine måske 20-30 computere på samme tid. Det ville microsoft også sige nej til. KLART!
Men det er vist lovligt at have en pc som du har brugt programmet/spillet på. Efter at du har brugt det et stykke tid så at afinstalere det og installere på en anden pc. Det er vist lovligt.
Det er vist også lovligt at installere et spil på 2 computere og bruge samme cd. Dvs. at du tar og deler cden på dem begge. Du kan derfor ikke lade den køre med det på begge.
Disse ting tør jeg (Skal lige siges) ikke sige 100% er rigtigt. Det er kun noget jeg mener...
Hvis du har købt en cd med musik eller en dvd, må du afspille din cd (olginal cd) over det hele. På skolen, hos vennerne, på arbejdet osv... Hvis du brander den skal du huske at de 2 cder kun må spilles inde for det samme hus...
Skal lige siges at dette aldig bliver checket vis altså ikke antipriratgruppen går ind i dit hus og lede alle dine cd'er igennem...
Jeg har lige et godt tip til alle der gør sådan noget ulovligt
:
AntiPiratGruppen må kun undersøge dit hus for ting og sager 5 meter for din pc. Dvs. Hvis du gemmer cder osv LANGT VÆK FOR PCEN må de ikke lede efter dem der.
Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz
Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en
Motto af Bill Gates