Skal lige siges at jeg ikke køber den...
Men...:
Hvad gives de 100 up til? Den der køber siden?
Siger du at du mangler en person som gerne vil hjælpe med at reklamere på siden. Dvs. en sponsorer af en art. Eller en som kan hjælpe med at få en reklame op og stå og muligvis få reklammeret lidt med den på andre hjemmesider som en Annonce af en art?
Hvis jeg siger ja til at hjælpe med at reklamere for siden. Hva er så belønningen? De 100 up? Er det frivilligt hjælp osv...?
Vil gerne se om jeg kan hjælpe dig med at finde en hjemmeside som vil annoncere for din hjemmeside...
Jeg har lige en ide til hvordan du kan få lidt mere reklame på siden. Serf lidt på internettet, og find en mellem stor hjemmeside som gerne skal have lige så mange besøgende om dagen som din.
Og endu bedre bør den også have noget med aktion at gøre. Så siderne har lidt til fælles.
Gør nu det at led siden igennem og find en e-mail til ejeren eller med-ejeren.
Når det er fundet så skriv til dem at du kommer for den og den side og ønsker at lave et Netværk sammen. Du kan skrive lidt om hjemmesiden og besøgende osv. Men det du vil er at spørge dem om at lave et netværk som indeholder at i begge skal reklamere for den andens hjemmeside. Dvs. at du muligvis skal reklamere for en fremmedes side men dog vil han også sørge for at reklamere for din side.
Det er jo smart. Du kender sikkert systemet. ik? Udvikleren har også noget i den stil. Hvis du scooler ned, så ses i venstre menu et sted der står:
NETVÆRK (OVERSKRIFT)
tsw.dk
tsware.net
hostedscripts.dk
Det er et netværk men der reklameres dog ikke så meget her som det kunne.
_______
En lidt dyrere måde er at betale Google osv. for at være en af de første på listen (på siden) hvis der eks. søges på Aktion eller sådan noget.
En anden ide ville være at gøre hjemmesiden muglig også at få på engelsk. Så vil der også komme besøgene for fremede lande. Forums osv. kan du selvfølgelig ikke gøre noget ved, men så kan du bede i nogle forums at det skrives på englesk.
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz
Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en
Motto af Bill Gates