Apche Server Bag en D-Link DI-604 Router

Tags:    diverse

Jeg har Apache installeret på min computer med WinXP...
Apache virker fint lokalt, men jeg vil gerne have det til at virke globalt, så jeg kan se mine sider fra andre computere uden for netværket...

Så mit spørgsmål er rimelig enkelt:
Hvordan gør jeg det?

Jeg har en D-Link DI-604 router, så jeg tænkte at der måske skulle stilles på noget der...

Håber i vil hjælpe... På forhånd TAK!

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har Apache installeret på min computer med WinXP...
Apache virker fint lokalt, men jeg vil gerne have det til at virke globalt, så jeg kan se mine sider fra andre computere uden for netværket...

Så mit spørgsmål er rimelig enkelt:
Hvordan gør jeg det?

Jeg har en D-Link DI-604 router, så jeg tænkte at der måske skulle stilles på noget der...

Håber i vil hjælpe... På forhånd TAK!

1) gå ind på http://192.168.0.1/
2) skriv din kode og din adgangskode
3) klik på fanebladet anvanced
4) udfyldt en linie, port skal være 80, og ip.. ja, giver sig selv, ip'en på serveren, og så klikke på enable og genstarter routeren.

vupti :)

1) gå ind på http://192.168.0.1/
2) skriv din kode og din adgangskode
3) klik på fanebladet anvanced
4) udfyldt en linie, port skal være 80, og ip.. ja, giver sig selv, ip'en på serveren, og så klikke på enable og genstarter routeren.

vupti :)

Tak man..! :)

HADER bare sådan noget med router, så tak for hjælpen...

30 POINTS TO
Adam T!!!

Nu vi er igang, er der så en der kan anbefale et godt (gratis) ftp-server program, så man kan bruger sin pc som ftp server?

Nu vi er igang, er der så en der kan anbefale et godt (gratis) ftp-server program, så man kan bruger sin pc som ftp server?

cerberusftp er ret nemt at arbejde med, og gratis.. går ud fra at du mener til win32 :)

cerberusftp er ret nemt at arbejde med, og gratis.. går ud fra at du mener til win32 :)

ok... ser lige på om det er noget jeg kan bruge...

t