Ad-

Tags:    diverse

hej piger og drenge !!

Jeg tænkte om AD-AWARE er så god at installere som de siger. Jeg har installeret Spyware Zero.Popup.v7.90, som virker fint og spare for mange trælse popups/adds m.m (dog er der også mange gange ting på nettet ikke virker pga. den, men flest plusser tror jeg) Men pointen er at der i Zero også er en funktion hvor Spyware og webspies er sat til Block. Kort sagt er det nok at install Zero Popup for at undgå spyware eller skal man installere ad-aware (jeg hader at installere overflødige programmer) .... Eller hvad gør du for at undgå spyware/spam m.m.

Mvh

Dosdesign

2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg bruger ad-aware for at undgå spyware og så bruger jeg Mozilla Thunderbird til at hente mine emails med. I Thunderbird er der nemlig indbygget spam-blocker.

-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko
-------------------------------------------------------

Brug AD-AWARE... Det er klart bedst, og selvom der kommer popups, er det kun dem du "tillader" som kommer..
Og så kan du køre en spyware skanning en gang om ugen.. så finder du for det meste rigtig meget! Fordi mange andre scannere ikke er ligeså komplicerede og gode, og mange er blevet "betalt" for at undgå at scanne for noget bestemt.. Mange af dem ligner også, men gør det stik modsatte.. Mit råd er ad-aware..
// CoolKiller @ CoolKiller.1go.dk - Tre.1go.dk

t