Nvidia Update på MS update ?

Tags:    diverse

Hej - Jeg har et GeForce 2 64 MB tv out MX 400 grafokkort, hvortil jeg løbende tjekker Nvidias hjemmeside for nyeste driver, som jeg så installere, hvilket har virket fint altid. Nu er der bare kommet en opdatering til Nvidia på Microsoft Update siden under driveropdateringer som hedder :

NVIDIA display software update released on October 06 2003.
Overførselsstørrelse: 12,2 MB, 7 minutter

jeg har spurgt et par kloge hoveder, men nogle siger jeg skal installere updaten og nogle siger nej det kan skabe konflikt ???? Hvad siger du og helst kun hvis du er sikker. Jeg har altid installeret ALLE microsoft updates fra deres side (win xp, driver og vigtige opdateringer), men hvad som sagt med denne ??

Mvh

Dosdesign

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har selv været ude for det med mit GeForce 4 ti. Jeg downloadede den men det skulle jeg ikk have gjort. Windows begyndte at opføre sig underligt. Nogle spil laggede lidt og og skrivemakøren (den der "|" der blinker) begyndte at bevæge sig meget langsomt.

-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko

På både Windows 2000 og XP er det noget snavs at rode med drivere, fordi Windows meget nødig giver slip på allerede registrerede drivere, når man efterfølgende vil efterinstallere opdaterede drivere. Det er derfor man som regel altid skal kigge på producentens hjemmeside efter ny software INDEN man installerer første gang. De mange fejl får de som regel først løst længe efter udgivelsen!

[Redigeret d. 20/07-04 10:28:19 af Benni]

[Redigeret d. 20/07-04 10:28:36 af Benni]

jeg har præcis samme grafokkort og da jeg downloadede updaten genstartede min computer med forskellige mellemrum mellem 5 min og 24 timer... pisse irriterende hvis du soørger mig så hvis jeg skal give et svar... SÅ LAD FOR GUDS SKYLD VÆR'!!!!!

hehe...

Ok, det var så en .... Helst flere svar !

Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko
Mvh

Dosdesign

Den 20-07-04 10:27 skrev Benni følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
På både Windows 2000 og XP er det noget snavs at rode med drivere, fordi Windows meget nødig giver slip på allerede registrerede drivere, når man efterfølgende vil efterinstallere opdaterede drivere. Det er derfor man som regel altid skal kigge på producentens hjemmeside efter ny software INDEN man installerer første gang. De mange fejl får de som regel først løst længe efter udgivelsen!

[Redigeret d. 20/07-04 10:28:19 af Benni]

[Redigeret d. 20/07-04 10:28:36 af Benni]
-----------------------------------------------------------------------------
Jeg har også downloadet den. Ved mig virker den fint.
du kan evt. også gå ind på nvidia.com og downloade den nyeste driver (ikke altid win update er lige så hurtig)

Mvh.
Kasper Nielsen

Jeg har et MSI GeForce 2 mx400 (32mb sd-ram).
Der er også den opdatering.. jeg har prøvet at hente den og den fungere fint hos mig.. men jeg hentede så den nyeste fra MSI's hjememside for der er der nogle ekstra funktioner... men min computer havde det fint.

t