Et Tips or Tricks forum

Tags:    diverse

Halløj..

Jeg har brug for vejledning.

Jeg vil bygge et site hvor at man kan få tips or tricks, men jeg vil helst have så det er såen der er et alfabet, også trykker man videre derfra også kommer spillene så, og til sidst vælget man et spil også kommer koden.

Men der er et lille twist, siten skal være let at tilføje snyd til, altså en form for add cheat knap agtigt ting.

Jeg har meget få erfaring indenfor php eller lign til at bygge, det så jeg har overvejdet at bruge nogle lign. Xoops, Post-php eller NUKE some er allerede bygge sider, men ingen har været det.

Kender i et template system der kan dette?
Kan i bygge det.
Kan i hjælpe mig=

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
JA!!!
jeg tror jeg ved hvad du mener, men ed ikk helt hvordan det kan gøres... Men hvis du ikke vil lede efter cheats til hver enkelt spil på 1 mio. homepages har jeg en stor hjælp...
på www.cheatbook.de kan du downloade en snydedatabase som er GIGANTISK... med koder, tips, tricks, walkthroughsog meget mere + at man selv kan redigere og sårn...
prøv at få lidt inspiration fra den... den er virkelig god! :D

Hej er, og med helium

Jeg er ved at få bygget et, måske kunne vi være 2 om at køre siden??

Halløj..

Jeg har brug for vejledning.

Jeg vil bygge et site hvor at man kan få tips or tricks, men jeg vil helst have så det er såen der er et alfabet, også trykker man videre derfra også kommer spillene så, og til sidst vælget man et spil også kommer koden.

Men der er et lille twist, siten skal være let at tilføje snyd til, altså en form for add cheat knap agtigt ting.

Jeg har meget få erfaring indenfor php eller lign til at bygge, det så jeg har overvejdet at bruge nogle lign. Xoops, Post-php eller NUKE some er allerede bygge sider, men ingen har været det.

Kender i et template system der kan dette?
Kan i bygge det.
Kan i hjælpe mig=

| | | | |
( o o )
--oOO-(_)-OOo-
http://www.mivs.dk
http://www.onlinehammeren.dk

t