Hej alle udviklere der ude
Jeg er en flitig Counter-Strike spiller som både er i clan og har en god kendsakd til miliøet.
En af de ting jeg syntes er fedt er taktikkerne og jeg er da også taktikleder for min clan. Jeg har bare 1 problem og det er når jeg har udtænkt en taktik og gerne vil vise den til mine medspillere, så er det lidt svært bare at tegne det på en JPG billede og så sende det til dem da alle bevæger sig og ikke bare står på samme position.
Min engeligie bøn til jer er så om jeg kunne få en af jer til at lave et program til det, ligemeget i hvad, som website, med VB, delphi eller c++.
Programmet som sådan skal entelig kun indeholde en hvidt felt som man kan uploade et jpg billede i. På det billede skal man kunne flytte rundt på X antal små prikker ca. 0.5 cm i diameter.
Det avangcerede er så at andre skal kunne se det billede jeg (eller en anden) uploader. Hvert 10 sec. skal de X små prikker opdatere sådan at de andre kan se om jeg har flyttet på dem.
Jeg har ikke rigtigt noget jeg kan tilbyde til gengæld, andet end jeres navn i programmet
PS. Det skal -->HELST<-- være på web (Kan godt selv uploade det
)