Søger Crew

Tags:    diverse

Hej jeg søger et nogen der vil være med i et crew, som skal lave en underholdnings side. Hvis du enten kan html, asp, php eller xhtml så håber jeg du vil skrive her i forumet.

Kunne være du skulle fortælle lidt mere om det ... ?

ja jeg vil også godt høre lidt mere om det ??

men jeg kan php html og PS og så har jeg et 500 mb webhotel

Søger folk ca 3 der kan php, asp, html og alle de sprog og søger oven i det 1 eller 2 grafikere arbejdet går ud på at udvikle hjemmesider altså lave hjemmesider for et lille webdesign firma håber at der mindst er 1 der vil hjælpe ARBEJDET ER UBETALT

ARBEJDET ER UBETALT

Yearh right. For et lille webdesign firma.

Men det kan vi da godt finde ud af, men så regner jeg også med du går tur med min hund 2 gange om dagen, og vasker min bil.

Jeg får desværre ikke smør på brødt af at lave ting gratis, men på den anden måde gør vi jo hinanden en tjeneste.

PS Hvis du er god til at male, så har jeg et skur der skal males også.
[MK]

[Redigeret d. 11/07-04 20:23:20 af Michael Knudsen]

ARBEJDET ER UBETALT

Men det kan vi da godt finde ud af, men så regner jeg også med du går tur med min hund 2 gange om dagen, og vasker min bil.

Jeg får desværre ikke smør på brødt af at lave ting gratis, men på den anden måde gør vi jo hinanden en tjeneste.

[MK]

hehe :D

ARBEJDET ER UBETALT

[MK]

:D

t