TV Tuner eller TV Kort?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Ja, overskriften siger vel sig selv :)?

Har I haft erfaringer med en af dem, og kan I evt. komme med fordele/ulemper?

-

12 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er svært at sige uden ldt mere infomationer...

Hva er dine behov og hvad skal det bruges til... Har du en gammel skærm eller en ny? Har du et godt grafikkort eller et der snart skal skiftes...

Grunden til at jeg gerne vil vide alt dette er at:

Hvis du har en gammel skærm som du også snart vil smide ud og købe en ny af, bør du være lidt klog og købe en skærm med udgang til tv... Det kan være en af de billigste måder og måske også en af de smarteste... :D
Hvis du gør det behøver du ikke at tænde din pc for at se tv. Bare tænd din skærm og så er der tv.
Og hvis du vil havde den for at kunne optage på pcen, for du for det meste også en driver hvor du kan optage tv fra...
Det er mit bud.. :D

Hvis du ellers også snart skal have nyt grafikkort så køb et hvor det er inbygget i grafikkortet. Så sparer du både plads i din pc og mulivis også penge. Kvaliteten kan mulivis også være bedre hvis du tager det tilbud

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

Mht. grafikkort har jeg et Geforce FX 5700, men der er desværre ikke nogen Video In på den :(
Men mht. det kombinerede TV/Grafikkort (f.eks. Matrox Marvel G450eTV), vil jeg helst ikke købe sådan et. Det giver alverdens problemer ved opgradering af operativsystemet, så man efterfølgende kun kan anvende grafikkort-delen og et år after igen TV delen når driverne endelig dukker op. Den eksterne tuner er ret interessant fordi man kan anvende den til fremstilling af et regulært fladskærms TV ved simpelthen at købe en billig fladskærm, men kombinationen TV-PC på denne måde er ikke interessant.

-

Købte et og det virker

<< < 12 > >>
t