stemme forvrænger program

Tags:    diverse

Overskriften er vel indlysende.. Er der nogen der har et link til et program der kan forvrænge ens stemme til uigenkendelighed? Få den til at lyde ældre, yngre, eller bare ændre den?
// CoolKiller @ CoolKiller.1go.dk - Tre.1go.dk

6 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
tjaeh... mener der er et program der hedder Bands der kan det, men jeg har ikke haft det i lang tid... ellers må du optage dig selv mens du trækker vejret i en HELIUM ballon.. de koster 60 kr. i tivoli og 50 i legoland... prøv at søg på Bands... jeg tror nok det var det det hed :D

Overskriften er vel indlysende.. Er der nogen der har et link til et program der kan forvrænge ens stemme til uigenkendelighed? Få den til at lyde ældre, yngre, eller bare ændre den?

hvis det alligevel skal bruger i musik sammenhæng han Fruity loops bruges der kan man redegere i wave filer...

kender ikke lige nogen programmen hvor det gør det mens man snakker.. fxs voice chat hvis man kunne gøre det der.. men det kender jeg ikke nogen der kan skal nok komme medn moget hvis jeg finder noget

[Redigeret d. 09/07-04 01:30:04 af troels a nielsen]

Nero Wave Editor kan klare det. Der er to presets til det. Monster og en jeg ikke kan huske hvad hedder. Det kan sagtens forvrænge din stemme :D

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Der findes vel nogle programmer som har nogle funktioner der kan det, men ikke også kan en masse andet. Som The Tricker siger: Søg på Band. Ja det hjælper ikke. Men jeg tror jeg ved hvad han snakker om:

Det meget kendte program Band-In-A-Box kan sådan noget. Og det er sikkert det han snakker om...

Deres hjemmeside er:
http://www.pgmusic.com/

Dog er der en trist ting med det:
Det er ikke freeware. Det kan kun købes og den demo de har på siden er en vidiofilm hvor de viser hvilke funktioner man kan bruge osv...

Band-In-A-Box (oversat: Orkester i en boks eller Et band i en boks) er nok fint til opgaven, men hvem gider at betale ca. 1000 kr. (eller mer) for at få klaret den enkle opgave.

Det burde kunne gøres lettere og billigere...

--------------------

Mit lydkort har et program som kan lave lyden der afspilles om til at lyde som om det forgår i en kloark, gråtte, stadium osv. men der er der heller ikke nogen mulighed i at lave den sådan at man lyder ældrere...

Men så må du jo bare suge lidt i en helium ballon imen du optager :D

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

tjaeh... mener der er et program der hedder Bands der kan det, men jeg har ikke haft det i lang tid... ellers må du optage dig selv mens du trækker vejret i en HELIUM ballon.. de koster 60 kr. i tivoli og 50 i legoland... prøv at søg på Bands... jeg tror nok det var det det hed :D

Det er lidt svært bare at søge på bands :) Det gir alverdens lister omkring forksellige bands, og har også prøvet at lægge lidt mere tekst på søgelinjen.. Så finder den ikke noget :)

Lukker tråden, gammel
// GaMeren.dk - Gaming er en livstil!

t