Messenger fejl IGEN :(

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej.
Der er noget galt med mit messenger. :(
Kan godt logge på. Men vær gang jeg trykker på en person på listen kommer der denne besked:

Det var ikke muligt at starte en samtale med (personen), prøv igen.

Og det bliver den ved med... :(

Denne besked kommer også når de sender til mig (på min pc)

------
Har for få dage siden installeret Plugin programmet

Messenger Plus!

Hved ikke om det har noget med det at gøre. Virkede lige efter installationen

Har prøvet at at resette instillingerne i plus..

10 up til noget der virker

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

15 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er msn plus der skaber den fejl... Msn Plus er noget lort! Skaberne af dette bondefangende og lokkende trojan-plugin har intet at gøre med skaberne af det rigtige MSN Messenger!

Når man installere plus får man: Spyware, Toolsbar og en Messenger der hakker i 3/4 dele af tiden eller lukker helt ned!

Ja man kan tegne samtidig med at man skriver og det er da også fedt at man kan ændre skrifttypen på ens beskeder, men da jeg installere Plus på min computer fandt jeg hurtigt ud af at plus er et minus!

Gå ind i Start - Kontrolpanel - Tilføj eller fjern programmer og uinstaller det! Det burde gøre det!

Det skal nok passe jeg ikke læse hvad jeg installere dengang... Hæhæ... Men jeg har dårlige erfaringer med plus...
Den hoppede en af mine venner også på......men har faktsisk hørt rygter om at den msn plus 3 har problemer med den nye msn 6.2

-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko

Jeg kører Msn 6.2 og Plus 3, og jeg har ingen problemer overhovedet.... Jeg har ikk installeret sponsorprogrammet, så der er der heller ingen problemer....

//Emilbp

En fed hjemmeside?!?!?!
http://www.try2hack.nl

Når man installere plus får man: Spyware, Toolsbar og en Messenger der hakker i 3/4 dele af tiden eller lukker helt ned!

Hmm lad mig gætte, du er en mange naive personer som ikke læser hvad de installerer...
Man kan faktisk vælge ikke at installere "sponsorprogrammet" med Plus! Og til det med at det hakker og lukker ned; har aldrig oplevet det i det 1½ år jeg har haft Plus!, så det er bare surt show for dig!

n i f e
115 105 102 105
6E 69 66 69

Det skal nok passe jeg ikke læse hvad jeg installere dengang... Hæhæ... Men jeg har dårlige erfaringer med plus...

Den hoppede en af mine venner også på......men har faktsisk hørt rygter om at den msn plus 3 har problemer med den nye msn 6.2

Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko

Der er en grund til at man siger JA til at man har LÆST det de skriver før/under installationen ;)

Udover det har jeg personligt intet imod MSN Plus, ej heller noget imod de AdWare de smider med, som brugere frit kan vælge om de vil installere eller ej. De skal også kunne tjene lidt på det de laver.

Udover det, skal du i det mindste være glad for at man kan fravælge det. I programmer som KaZaA, skal det installeres, og hvis det opdager at programmerne er fjernet, 'virker' KaZaA ikk mere.

Udover det, er det AdWare der er med I MSN Plus helt harmløst, og så vidt jeg ved, er det eneste der er med, et lille toolbar plugin til Internet Explorer, så du kan søge via den.

Det er ikke ligesom med programmer fra 'Gator Software', som indsamler oplysninger, og viser dig reklamer hvert 5. minut ;)

Med venlig hilsen
Ken Christensen

Lyder vist lidt som om jeg dummede mig dengang jeg installere plus... Nede på min skole, var der nogle der havde installeret plus, og der skrev min messenger det samme...

Ja. Der var jeg heltig.
For da jeg fant det sted på internettet hvor de fortalte om Plus! stod der med stor skrift:

WARNING. Du skal IKKKE aceptere sponso....

Og det læste jeg og ungik det. Så jeg har sagt nej til det.
Så klog er jeg :D

Så det er ikke det.
-----------
Tror jeg installere messenger 6.2 om. Og muligvis det samme med plus.
Men her er stadig åbent for svar. Det kan ikke være rigtigt at det er løsningen... :)

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

Hej.
Har lige geninstalleret messenger og Plus!
Nu virker det.
Vil gerne lige vide lidt mere om hvorfor...

Da jeg som omtalt sagde: EN TING DER VIRKER, tillader jeg mig allerede nu at sige at de 5 up er mine. De sidste 5 up giver jeg på lidt forklaring

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Fedterøv!
Hvem fortalte dig at du skulle fjerne det og geninstallere ?
Det gjorde nogen af de brage gutter herindefra, så mon ikke du skulle være lidt "fresh" og faktisk prøve at give pointsene der er udbudt?

Den er lidt for tynd det du disker op med som undskyldning!

// Kasper

<< < 12 > >>
t