Ikke ikke se alle internetsider

Tags:    diverse

Jeg har enormt mange internet sider, som jeg ikke kan se, og jeg aner ikke hvorfor, jeg har 3 pc'ere af mine hvor jeg har samme problem på. En af dem er endda nyinstalleret Windows XP. Jeg har prøvet at installere Opera, men den viser det samme.Jeg har prøvet at slette cookies.

Eksempler på fejl:
1) www.rtk-design.dk/rod/ofir.jpg (www.ofir.dk)
2) http://d920575.u25.surftown.dk/ (Jeg kan ikke se topbanneret, men kan godt se der på www.vinperlen.dk)
3) http://www.tvguide.dk/#bluetop (der sker ikke noget når jeg klikker på de enkelte udsendelser)

Nogle der har en idé til hvad dette kan skyldes?

mvh. Rune Thougaard
--

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at kigge lidt på sikkerhedsindstillingerne i din browser, i internet explorer gør du det ved at klikke "funktioner - internetindstillinger" vælg fanebladet sikkerhed. Hvis det står til "høj" så har du deaktiveret javascript som alle de sider som du viser benytter sig af. Indstillingen skal stå til "mellem"

:) Leon Martinsen

Jeg er 70% sikker på at det er cookies.
Det er de filer som der gemmes på din computer under eks. en serfing på internettet.
De kan fjernes så de sider hvor der er cookies ikke kan vises. Og det er faktisk alle. Selv udvikleren har vist cookies.

Nu har jeg aldrig brugt Opera men i Internet Explorer kan du gøre følgende for at tillade cookies:

Tryk på:
Funktioner<Internetindstillinger.
I den nye boks: InternetIndstillinger klikker du på fanebladet Sikkerhed.
Her fra har du to muligheder:

Tryk på Standart niveau og sør for at den er sat på mellem eller lavere.

Hvis det ikke virker. Gør følgende fra sikkerhed's fanen:

Tryk på Brugerdefinations Niveau...
Scrool ned til et sted hvor der står et eller andet med "tillad cookies".
Der har du 3 muligheder:

DeAktiver
Spørg
Aktiver.

Vælg enten Spørg eller aktiver vis det ikke er sat til.

Hvis du vælger spør for du ok mange dialoger der spør om du tillader cookies

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

Ja det er jo faktisk det samme som leon skriver.
Jeg mener mulivis bare det er cookies. Men tør ikke sige det

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

t