NT/2000 DDK gratis?

Tags:    diverse

Har læst flere steder at Windows NT/2000 DDK skulle kunne downloades gratis fra MS hjemmeside, men jeg kan kun finde et sted hvor MSDN medlemmer kan downloade det(dvs. ikke mig:(). Nogle der hved hvor jeg kan få DDK'et

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg tror aldrig at MS bare ville tillade gratis download af deres programmer. De er trods alt indbegrebet af kapitalisme ;) Det er korrekt at man kan tegne et MSDN abonnment med Microsoft og på den måde få udviklingslicenser til MS programmerne inkl. deres OS'er.

Mvh. Thomas Lykke Petersen

Jeg tror aldrig at MS bare ville tillade gratis download af deres programmer. De er trods alt indbegrebet af kapitalisme ;) Det er korrekt at man kan tegne et MSDN abonnment med Microsoft og på den måde få udviklingslicenser til MS programmerne inkl. deres OS'er.

Et DDK er jo næsten ligesom et SDK så det er da underligt at det ikke er til fri download, det til WIndows 9x+me er gratis til download fra MS hjemmeside.

forhåbentlig mener du vel nøgleprogrammer...

Casper

forhåbentlig mener du vel nøgleprogrammer...

Nøgleprogrammer?

t